פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה לא מקצועית ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על רשת אופטיקנה סניף גרנד קניון חיפה ועל שרות הלקוחות של הרשת.
בתאריך 24.08.2010 הזמנתי משקפיים לבני . הגענו לסניף שהינו לקוחותיו ותיקים עם תלונה על השריטה באחת העדשות.
נאמר לנו שאי אפשר להחליף רק עדשה אחת אלא שתיים ובנוסף לכך מומלץ להחליף גם את המסגרת .לפי תנאי המבצע ניתן לקבל שני זוגות משקפיים .שילמתי 2,297 ₪ ומאז התחילו הבעיות.
הבדיקה שעשתה אופטומטריסטית הייתה לא נכונה, לא היא ולא עובדת שביצע את ההזמנה לא התייחסו לנתוני המחשב מבדיקה הקודמת ולכן בשני הזוגות בני לא הצליח לראות טוב.
שלוש פעמים החליפו עדשות , עשרות פעמים טילפנתי, ניגשתי לסניף כדי לקבל תשובה שמשקפיים לא מוכנים ושהתקשרו בטעות כי ראו נתונים לא נכונים. המנהלת החדשה של הסניף לאמיס בכלל ביטלה את התשובות לפניות טלפוניות – בסניף הזה טלפון לא עונה !
יש לציין שראיתי הרבה מנהלים בסניף הזה אך בלגן כזה עוד לא היה.
במשך יותר מחודש ימים בני הסובל מקוצר ראיה גבוהה נאלץ להשתמש במשקפיים עם עדשה שרוטה שהפריע לו מאוד לראיה.רק אחרי שחזרה מחופשה אופטומטריסטית מנוסה והצליחה לאתר את השגיאה קיבלנו זוג אחד של משקפיים באיכות סבירה אך הזוג השני בכל זאת לא טוב ומשבש את הראיה.פניתי לשרות הלקוחות עם תלונה על הסניף ובקשה להחזיר את הכסף על הזוג הלא טוב אך נדהמתי מהיחס המזלזל מצד העובדות
אתי, מתי, ורד ומנהל המחוזי של הרשת אלעד ממן. אדון ממן תקף אותי בשיחה הטלפונית,
הציע פגישה לבדיקת המשקפיים אך לא התקשר כדי לקבוע את הזמן.מתברר שהוא פשוט רשם בתיק התלונה שסירבתי לכל הצעתו וסגר את התיק.
הינני דורשת מרשת אופטיקנה החזר כספי לא רק על הזוג משקפיים הפגום אלא גם על עוגמת הנפש.
נזק לראיה ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה