פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה שנחתם במרמה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברצוני לציין כי מדובר בפניה ישנה, לאחר שנסיונותיי לפנות אליכם בעבר עלו בתוהו.
בתאריך 26/7/2005 הגעתי אל חנות אופטיקנה בסניף גרנד קניון בחיפה, במטרה לשנות עדשות של משקפי שמש. המוכרת ששהתה במקום באותה העת שכנעה אותי לבצע בדיקת ראייה, על אף שציינתי בפניה שאני רואה מצויין עם המספר האופטי של המשקפיים שברשותי. בבדיקה נאמר לי כי המספר שלי גדל, וכי מומלץ להזמין משקפיים במספר החדש על מנת למנוע נזק עתידי נוסף לראייה. לאחר איומים מצד המוכרת, לפיהם אי התאמת משקפיים במספר החדש תפגע קשות בראייתי בעתיד, נענתי להצעה והזמנתי זוג משקפיים חדש בסכום של 1250 ₪

כבר בבואי לקבל את המשקפיים, הסתבר לי כי איני רואה דרכן בחדות. האופטומטריסטית שנכחה בחנות הנחתה אותי לנסות ולהסתגל אליהן במשך כשבוע, על אף שהודתה כי ככל הנראה המספר החדש אינו נכון עבורי. לאחר כשבוע, אשר במהלכו סבלתי מכאבי ראש וסחרחורות בעקבות הרכבת המשקפיים, שבתי אל החנות, שם פניתי אל מנהל הסניף - נזאר. הבהרתי לנזאר את העניין, ונעניתי על ידו בגסות רוח וזלזול. לאחר התערבות גורם נוסף (חברה), נזאר הסכים להחליף לי את זוג המשקפיים בזוג משקפי ראייה אחר. הבהרתי לו שאין לי צורך בזוג נוסף במספר הקיים, ומאחר והמשקפיים נרכשו תוך הטעייה, אני מעוניינת בביטול העסקה. נזאר סרב בתקיפות ואף התייחס אליי בבוטות.

בעקבות המקרה, כתבתי תלונה באתר האינטרנט של החברה, אך שם לא נענתי כלל. אז פניתי אל שירות הלקוחות הטלפוני. לתדהמתי הרבה, גם שם היחס היה מבזה ומשפיל. לאחר מספר רב של שיחות חוזרות ונשנות, ולאחר שלא הושגה כל פשרה, פניתי אל משרדי הנהלת החברה. במשך מספר רב של חודשים ניסיתי לפנות הן למזכירת ההנהלה - אורלי, והן לאחראית שירות הלקוחות - לילך, והופניתי מאחת לשנייה ללא הועיל. יש לציין, כי במהלך החודשים בהם הייתי בקשר עם שירות הלקוחות, הופניתי על ידם לבדיקה חוזרת בסניף כרמל בחיפה, שם, למרבה הפלא, הומלץ לי מספר שונה לחלוטין. עם זאת, גם בסניף זה הודתה המוכרת שאני בהחלט רואה מצויין עם המספר הקיים. גם אז לא קיבלתי מענה הולם מהחברה. יש לציין כי בידי מסמכים מרופא עיניים מומחה שמצדיקים את טענתי (מצ"ב). לאחר שליחת מכתב חריף למנכ"ל החברה - מאיר רסין (עם העתק למועצה לצרכנות, בתאריך יוני 2006), נענתי (טלפונית – ע"י לילך, אחראית שירות לקוחות) בתשובה דומה לזו של נזאר - באפשרותי לקבל זוג משקפיים אחר, אך החברה אינה נותנת החזרים כספיים. כל זאת למרות האמור באתר המועצה לצרכנות, לפיו הטעייה הינה סיבה מספקת לביטול עסקה. חשוב להדגיש, כי מיום חזרתי לחנות בשנית המשקפיים נותרו שם, ועד היום למעשה לא קיבלתי כל תמורה לכספי. זהו מצב אבסורדי בו שילמתי ממיטב כספי עבור מוצר שנמכר במרמה, ואף לא קיבלתיו לידיי.
זוהי פנייתי האחרונה אליכם בטרם אפנה לבית הדין לתביעות קטנות. כלה סבלנותי לטפל בעניין מול החברה, ואינני מוכנה לגרור את העניין זמן נוסף.
כספי סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה