פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר באספקת המוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הזמנתי עדשות מגע יומיות של פוקוס, 6 חבילות לכל עין (ובסה"כ 12 קופסאות), בהזמנה טלפונית בסניף של אופטיקנה.
חשבתי שהתקשרתי לסניף הרגיל בו אני תמיד מזמינה, סניף עזריאלי, אולם בדיעבד הסתבר לי שהתקשרתי בטעות לסניף דיזנגוף סנטר, וכי עובד הסניף שאישר לי טלפונית שהגעתי לסניף עזריאלי פשוט שיקר לי.
כעבור כמה ימים התקשרו אלי מאופטיקנה והודיעו לי שאין במלאי את כל ההזמנה, הם יספקו לי חלק מן החבילות שנמצאות כרגע וישלימו את ההזמנה בתוך זמן קצר.
רק כשבאתי לסניף עזריאלי לאסוף את ההזמנה הסתבר לי השקר של עובד סניף הסנטר, ולאחר דין ודברים עם סניף הסנטר, עובדת של הסניף אשר דיברה אלי בחוצפה והתנשאות ודין ודברים עם מנהל הסניף מספר ימים לאחר מכן, נשלחו החבילות (8 בסה"כ) לסניף ככר המדינה, שם אספתי אותן למחרת הגעתן.
לפני כחודש ימים קיבלתי הודעה שהגיעה יתרת ההזמנה.
ביקשתי כי ישלחו אותה אלי הביתה והובהר לי כי אופטיקנה אינה מוכנה לשלוח, גם לא במונית על חשבוני, וכי עלי להגיע לסניף כלשהו לאסוף את העדשות.
ביקשתי שוב כי ישלחו לככר המדינה והעדשות אכן הגיעו. בעלי הגיע לקבל את העדשות בעבורי, אולם נמסרו לו משום מה רק 3 חבילות, ואילו חבילה אחת לא הגיעה.
מאז התקשרתי מספר פעמים, פעם אחת אף חיכיתי כ- 20 דקות על הקו עם הפרסומת המעצבנת של אופטיקנה לפני שמישהו ענה ומיד ניתק את השיחה, השארתי הודעות מספר פעמים בשירות הלקוחות של חברת אופטיקנה, הובטח לי כי יחזרו אלי לבדוק ולתאם משלוח של הקופסה החסרה אלי אולם דבר לא נעשה.
בכל פעם שאני מתקשרת מסרבים נציגי השירות למסור שמות משפחה ומוסרים רק את שמם הפרטי (דניאל ואחרים), בטענה כי זו מדיניות החברה.
גם את שם המנהלת האמור לחזור אלי ולא עושה כן, אינם מוכנים למסור בשמה המלא אלא רק שם פרטי - אינה, אירינה, נירית וכד'. כאשר לחצתי ודרשתי לקבל שם משפחה נעניתי בניתוק הטלפון לאלתר!
השירות שאני מקבלת מחברת אופטיקנה הינו מתחת לכל ביקורת.
תלונותיי נופלות על אזניים ערלות ואם זה ימשך כך ללא פתרון בימים הקרובים, אאלץ לבטל העיסקה ו/או להגיש תביעה כנגד החברה.
זו הזדמנות לחברה למסור לי את יתרת ההזמנה ולפצות אותי על הטרטור הנוכחי הנגרם לי, בזבוז זמן והוצאות בגין שיחות טלפון רבות, ולהמנע בכך מעלויות נוספות שיהיו כרוכות בהמשך הטרטור שלי ואילוצי להגיש תביעה כנגד החברה.

תודה,
עינבר בן ציון רגרמן
מסירת קופסת העדשות החסרה מן ההזמנה ופיצוי כספי על בזבוז הזמן, הטרטור ועגמת הנפש. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה