פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשות שעברו ציפוי, לפני כשנה וחצי נושא התלונה:
מוסלי חנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
כמיאל סנטר כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
רכשתי זוג משקפיים אצל החברה הנ"ל באזור מגורי כרמיאל. משקפים עם עדשות מיוחדות, הכי יקרות, של מולטיפוקל. נמסר לי שמיצרים ומזמינים אותם מגרמניה. עלותה זוג אחד, כולל המסגרת (1000 ש"ח) עלו לי 6,000 ש"ח. יש ברשותי קבלות.
לפני כחצי שנה החל להתקלף הציפוי בעדשות. ומופיעים לי כתמים, שמאוד מפריעים לי בראייה. ניגשתי לחנות שבכרמיאל להתלונן. נמסר לי שעברה תקופת האחריות, שהיא לשנה. אולי כבר עבר מזמן הרכישה, יותר משנה וחצי. ועוד נמסר לי, שאין אפשרות לתקן את העדשות. אין לי ברירה. אף אופיקאי לא יתקן אותן אם לא רכשתי אצלו. היה לי מאוד קשר להוציא סכום כה גבוה על המשקפיים, אבל חשבתי, שבעיניים לא כדאי לחסוך. לכן הסכמתי לרכוש העדשות מהסוג שהוצע לי. יש ברשותי את כל הקבלות ואת סוג העדשות. אינני יודעת לאן לפנות, לאיזו כתובת, על-מנת שיתקנו לי את המשקפיים, או שיפצו אותי בזוג עדשות אחרות.
אודה לכם באם תחזרו אלי בהקדם.
חנה מוסלי
כספי סוג הנזק :
החלפת העדשות הקיימות אצלי היום פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה