פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משקפי שמש צ'ק שחזר והתלאות המלוות אליו נושא התלונה:
וולף רעיה ואורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סוקולוב חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי קניתי בחנות אופטיקנה בסוקולוב חולון משקפי שמש יפהפיות במבצע בסכום של 99 ש"ח. נתתי צ'ק של 100 ש"ח שלצערי חזר. כעבור כמה ימים הגעתי לסניף ביוזמתי חיכיתי ברכב עם הילדים כי אין שם חניה ובעלי נכנס עם 100 ש"ח במזומן לחנות. הוא חזר ושאלתי אותו אם קיבל את הצק בחזרה. הוא טען שהמוכרת הבטיחה לו שבטוח שהצ' יחזור אלינו בדואר . זה לא ממש נשמע לי אבל שמתי את זה מאחורי כי ידעתי שמצפוני נקי וששילמתי על המשקפיים.
הצ'ק לא הגיע בדואר ואני שכחתי מזה. לפני מספר חודשים פתאום הגיע אלינו מכתב מעורכת דין אשר מבקש מאיתנו לשלם מעל 400 ש"ח במקום הצק שחזר. כאשר טענו בטלפון ששילמנו 100 ש"ח במזומן במקום הצ'ק ולא קיבלנו הצק שחזר כפי שהובטח לנו לא ממש התייחסו לזה. נכון להיום כל הרכבים שלנו מעוקלים על ידי אופטיקנה והכל בגלל 100 ש"ח שכן שילמנו.
ואני שואלת למה אותה מוכרת לקחה את הכסף? מדוע הבטיחה שהצ'ק יגיע בדואר? האם אין קשר בין הסניפים להנהלה? האם היא תחבה את המזומן לכיסה? ובוסף אנחנו יוצאים אשמים? או שמא שכחה להודיע למי שצריך להודיע?
מה אני אמרוה לעשות עם זה עכשיו? איך יאמינו לי בכלל?
אשמח לקבל הדרכה
כספי - עיקולים סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה