פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון של החברה לבצע ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי 2 זוגות משפקיים לאשתי ולי, המשקפיים הגיעו ארבעה ימים לאחר מכן בתאריך 10.02.2011 המשקפיים של אשתי מצויינות והיא מרוצה מהן מאוד. אך לעומת זאת עדשות המשקפיים שלי גרמו לי לראות לא טוב! חזרתי מיד לסניף והסברתי לנציגים במקום את הבעיה, הם ערכו לי בדיקת ראייה נוספת וקבעו כי העדשות מתאימות למספר שלי, וככל הנראה אני צריך להתרגל למשקפיים, ושלחו אותי מהמקום עם דרישה להישאר איתם מס' ימים, ואם אני לא ארגיש איתם טוב אז לחזור לסניף. לאחר מס' ימים חזרתי לסניף עם המשקפיים לאחר שביצעתי את הוראות האופטימטריסט במקום, והסברתי להם כי איני רואה טוב עם המשקפיים. הנציגים בסניף לקחו את המשקפיים, ביצעו לי בדיקת ראייה נוספת וקבעו כי ככל הנראה העדשה לא תקינה או שאינה מתאימה לעיניי, לקחו אותה לתיקון/שיפוץ ולאחר מס' ימים קראו לי שוב לסניף לקחת את זוג המשקפיים. חזרתי לסניף מיידית מאחר ואיני רואה טוב, לקחתי את המשקפיים שנראו בדיוק אותו דבר כאילו לא נגעו בהם כלל, וכבר ביום הראשון ששמתי אותם התחילו לו לי כאבי ראש וכאבים בעיניים, שוב עדכנתי את הסניף לגבי הבעיה, אך שוב נתקלתי באטימות ובמקום לפתור אותה אמרו לי שוב לחכות מס' ימים עד שאני אתרגל למשקפיים החדשות.
שבוע שלם הייתי עם המשקפיים וכל יום חזרתי עם כאבי ראש הביתה, שנבעו ללא ספק מהמשקפיים.
חזרתי לסניף והסברתי להם על הבעיה והם אמרו לי לבחור מסגרת אחרת למשקפיים. באותו יום בחרתי מסגרת חדשה למשקפיים ואמרו לי שיתקשרו אלי כשהמשקפיים יגיעו.
היום 24.02.11 התקשרו אלי מסניף אופטיקנה ואמרו שהעדשות מהמשקפיים הישנות אינן מתאימות למסגרת החדשה, וכי יהיה צורך לקדוח בהן ויכול להיות שהן יסדקו וישברו, ואם זה יקרה אני אצטרך להוסיף סכום כסף נכבד נוסף.
הסברתי לחלי מנהלת הסניף כי אינני רוצה שיעשו שום דבר לעדשות מאחר ולא הסבירו לי כלל, כי בחירת מסגרת חדשה אינה כוללת עדשות חדשות!
באותה שיחת טלפון הסבירה לי המנהלת כי יש אפשרות לבוא לבחור מסגרת אחרת שתתאים לאותן עדשות, הסברתי לה שאיני מעוניין להגיע לסניף מאחר וראיתי את כל המסגרות שלהם וכן של הסניף שלהם בנהריה ולא מצאתי מסגרות מתאימות מלבד השתיים שבחרתי.
וביקשתי ממנה ביטול עסקה מאחר וזוג המשקפיים לא היה אצלי כלל כמו שצריך, פשוט סיפקו לי משקפיים סוג ב' על מיטב כספי (1000 ש"ח).
המנהלת ענתה בפשטות כי הם לא מוכנים לעשות ביטול עסקה ואין הם מוכנים להחזר כספי!
זאת פשוט חוצפה שגם כיום אחרי יציאת חוק הגנת הצרכן החדש, עדיין יש סניפים שלא שומרים על חוק זה! זוג המשקפיים שקניתי היה יותר בתיקון אצל אופטיקנה מאשר אצלי, ולכן אני מעוניין בתגובה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף ששולם על זוגק המשקפיים פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה