פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכנת משקפיים באופן לקוי ואי מענה בשירות לקוחות מזה שבועיים!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון קריית אונו כתובת:
קניון קריית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בן זוגי ואני רכשנו עדשות למשקפיים ברשת "אופטיקנה". סה"כ עלות הקנייה הייתה כ- 1100 ש"ח.

שנינו הגענו לאופטיקנה בתקווה שנוכל לקבל שירות טוב ואיכות טובה. עד כה קנינו באופטיקה הלפרין והחלטנו לעבור רשת בעקבות בעיות בשירות לקוחות. עם זאת, לאחר "טראומת" הקנייה ברשת, בהחלט עדיף היה לקנות בזול יותר (הרבה יותר זול) ולהתמודד עם בעיית שירות לקוחות במידה והיינו צריכים שירות שכזה.

באשר לבעיה עצמה, הזמנתי עדשות למשקפיים שהיו לי ולאחר מס' ימים קיבלתי את המשקפיים. כאשר קיבלתי את המשקפיים הבחנתי כי שתי העדשות בולטות מהמסגרת במעט - בצדדים הפונים החוצה (כלומר, בעדשה ימנית יש בליטה של העדשה בצד הימני, ובעדשה השמאלית יש בליטה של העדשה בצד השמאלי). צדדי העדשות יוצאות מהמסגרת!
אומנם העדשות לא יוצאות החוצה באופן "קיצוני", אך עדיין מדובר בבליטות החוצה שמפריעות לי ואינן מקובלות עליי. אין שום סיבה לשלם (ולשלם 1100 ש"ח!!!) על עבודה מסויימת ולקבל תוצאה של 75%! בנוסף, אני חוששת כי התקנת העדשות בצורה עקומה תשפיע על הראייה שכן יש חשיבות למעלות העדשה ולמרכז העדשה.

הבאתי את המשקפיים לחנות והאופטומטריסט, יגאל, שאומנם היה מאוד נחמד בעת בדיקת הראייה, הפתיע אותי לרעה באופן התגובה שלו. הוא התעקש כי בליטות שכאלו הן תקינות ולא רק זאת, אלא גם שהן אמורות להיות כך!

הסברתי לו כי ב-15 שנה האחרונות אני עם משקפיים והחלפתי עדשות בתדירות של פעם בשנה וחצי לערך, ומעולם לא קיבלתי עדשות מחוץ למסגרת! במיוחד שמדובר במסגרת עבה יחסית ואין בעיה של עובי...
ואמרתי לו שגם אם היה אמור להיות כך הדבר, אז מדוע הבליטה היא רק בצדדים הפונים החוצה ולא בכל המסגרת?? ולמה לא לכל האנשים יש בליטות כאלה כלפי חוץ??

אחרי דין ודברים והפעלת לחץ רב הוא הסכים לשלוח את המשקפיים לחברה.
בתאריך 10/04 הבאתי את המשקפיים לתיקון. לצערי הרב, למרות שעברו 10 ימים (!!!) הגיעו המשקפיים ללא שתוקנו, כאשר המעבדה רשמה כי מבחינתה מדובר בעבודה תקינה!

כיצד מקום שמכבד את עצמו וטוען למקצועיות מרשה לעצמו לומר שעבודה שכזו היא תקינה? ואם היא כל כך תקינה, מדוע לא בכל זוגות המשקפיים חלק מהעדשה בחוץ?
בנוסף, לקח זמן רב להחזיר את המשקפיים כאשר אפילו לא בוצעה בהם עבודה כלשהי. למרות שהיה חג, היו 8 ימים לפני החג שבהם ניתן היה להחזיר את המשקפיים. מדוע היה עליי להסתובב עוד 10 ימים עם משקפים אחרים שלא התאימו לי במספר שלי?

אגב, הראיתי את המשקפיים לטכנאית משקפיים שהיה בחנות בסביבה והיא בפירוש אמרה לי כי למרות שלא מדובר בבעיה רצינית עדיין מדובר בעבודה והתקנה לא טובה של העדשות.

ניסיתי לפנות לשירות לקוחות אך באופן מפתיע ביותר גיליתי כי הטלפון של שירות לקוחות המפורסם באתר החברה הינו טלפון של מוקד הודעות שאך ורק לוקח הודעות עבור אופטיקנה ונציגי אופטיקנה אמורים לחזור ללקוח במועד המתאים להם.

התקשרתי אליהם 5 פעמים, השארתי הודעות, ומזה כשבועיים כלל לא חזרו אליי!
פעם אחרונה שהתקשרתי, לשם שינוי, הייתה נציגה שלראשונה שאלה אותי מה בדיוק קרה והבטיחה כי המנהל יצור איתי קשר תוך יום עסקים אחד. עברו כבר שלושה ימים... וטרם קיבלתי שיחה.

כלל לא ברור לי מדוע לקוח צריך לעבור שרשרת של נציגים בכדי שיוכל לשוחח עם נציג שירות בנוגע למוצר שקנה! וכמובן, אדם שמתקשר למקום מסוים בוחר לעשות זאת בזמן שמתאים לו ולא אמור להיות תלוי במועד שבו החברה יהיו פנויים וזמינים להתקשר אליו. ומה אם באותו הרגע הוא לא יכול לענות? ומה אם הוא לא יכול לשוחח כי הוא באמצע עבודה? עליו לחכות שוב למועד נוסף בו הם יועילו בטובם להתקשר אליו?

בנוסף, פניתי פעמיים באמצעות הטופס המקוון באתר שלהם, וכמובן שלא קיבלתי מענה.

ובסופו של דבר הם כלל לא חוזרים ללקוח. נראה שהם נוקטים בגישה של "לא נענה לשיחות הלקוח ולכן לא נצטרך לעזור לו".

נתקלתי בהרבה חברות ושירות לקוחות ומעולם לא פגשתי חברה, במיוחד חברה כה גדולה ומפורסמת, שאפילו לא עונה בשירות לקוחות ולא נותנת מענה כלשהו!

איך אפשר לקיים חברה כזו ולכתוב שיש מחלקת שירות לקוחות אבל אף אחד אינו משוחח איתך?! רק לוקחים הודעות ואומרים שיחזרו אלייך!
אני לא מצליחה להבין את זה.


בקשתי היא החלפת העדשות והתקנתם בצורה טובה. במידה ואין הם מעוניינים בכך, ארצה לבטל את העסקה ולקבל את כספי בחזרה.

נראה לי שאין דבר בסיסי יותר מאשר לבקש לקנות עדשות ובפועל לקבל את העדשות שהן מותקנות היטב ומותאמות למסגרת.

תודה מראש.
קבלת מוצר לא תקין סוג הנזק :
החלפת העדשות לעדשות שמותאמות למסגרת! פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה