פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא מקצועי ושירות מזלזל נושא התלונה:
דביר אלישע שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משבוע נכנסתי לאופטיקנה נהריה (רח' הגעתון) וביקשתי להתאים לי משקפי בטיחות אופטיות. דהיינו - משקפיים שגם יגנו על עיני במקרים של שבר באחת המכונות איתן אני עובד.
אסיה, האופטיקאית, לא ידעה מאיזה חומר כדאי לעשות את העדשות (פלסטיק, זכוכית, זכוכית מחוסמת, או פתרון אחר), היא גם לא טרחה להתייעץ בנושא הזה עם אף אחד אחר ברשת. בהעדר יעוץ, בחרתי בזכוכית מחוסמת. בדיעבד, אני ממש לא בטוח שזה החומר המתאים למשקפי בטיחות.
בנוסף, בחרתי בדיופטר 1 למשקפים חד-מוקדיים. הבחירה הזו מבטאת פשרה בין הצורך שלי לראות מקרוב לבין זה של ראיה מרחוק. כשעה מאוחר יותר, הבנתי שיותר נכון היה לעשות את הפשרה במקום מעט שונה והתקשרתי לאסיה וביקשתי לשנות את ההזמנה לדיופטר 1.25. תשובתה היתה שברגע שהכסף שלי נכנס לקופה, אין שום אפשרות לשנות את ההזמנה. זאת משום שהעדשות כבר יוצרו עבורי (!). "גם אם היית מתחרט דקה אחרי התשלום, לא היה ניתן לשנות את ההזמנה".
פניתי פעמיים לשירות הלקוחות בטלפון ופעם אחת באינטרנט, אולם עד כה לא נעניתי.
בינתיים, עבר יותר משבוע ועדיין לא קיבלתי את המשקפיים. בכל פעם שהתקשרתי לחנות קיבלתי הערכת זמן אחרת ("מחר זה יהיה אצלנו").
אני, כמובן, לא מאמין להצהרה שהעדשות יוצרו בדקה הראשונה אחרי ההזמנה ואילו החיסום והמשלוח - שבועיים. אני בטוח שעם קצת רצון טוב ניתן היה לשנות את ההזמנה. כמו כן אני חושש שהחומר שנבחר ליצור העדשות אינו החומר המתאים למשקפי בטיחות.
כספי סוג הנזק :
יעוץ לגבי החומר המתאים לעדשות והחלפת הדיופטר שלהן. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה