פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
24.07.2011


לכבוד:
מח' לפניות הציבור


א.ג.נ.,


הנדון: ביטול עסקה מס' 2339653


בתאריך 22.07.11 בשעה 15.49 בוצעה עסקה לרכישת משקפיים עם עדשות מולטיפוקל.
העסקה בוצעה תחת לחץ של דקות ספורות לפני סגירת החנות בסכום של 5,700 ₪.

כאשר בדקתי את החשבונית נתברר שבמקום מבצע "1+1" בהתאם לתוכנית אגו (רצינו 2 זוגות משקפיים זהים) בוצעה הזמנה של זוג אחד שהוא אגו אך הזוג השני הוא אחר – דגם פשוט יותר.

לאחר שהבנתי שבחשבונית כתוב לא מה שרצינו להזמין, בתאריך 23.07.11 בשעה 20.17 שוחחתי עם מנהלת הסניף אלה ונשלחה בקשה לביטול עסקה. כתוצאה מזאת נתקבל מכתב להחלפת הזוג השני של העדשות. וזאת ההוכחה ששום דבר לא הוזמן. אם משהו היה מוזמן, לא היה ניתן לבצע שינוי בהזמנה.

לבקשה לבטל את העסקה נתקבלה תשובה שלילית על בסיס זה שהזמנת העדשות מחו"ל כבר יצאה לפועל. החנות נסגרה ביום שישי ב- 16:00 ואשתי יצאה משם ב- 16:00. כיצד ביום שישי בסוף היום כאשר כולם ממהרים הביתה וכמעט סילקו אותה מהחנות הספיקו להזמין את העדשות?

קיבלנו גם נוהל של חברה להחזר כספי שלא מופיע באף מקום בחנות וגם בניגוד לחוק. שכתוב בו שאין דבר כזה ביטול עסקה. לא קיים דבר כזה באף חנות ובאף מקום.

בנוסף לא ידוע על איזה בדיקת ראיה מבוססת ההזמנה כי בתיק שלי קיימות 2 בדיקות שונות (ברשת אופטיקנה).

בכל מקרה, אני מבקשת לבטל את העסקה בהתאם לחוק כי לא בוצעה שום פעולה של הזמנה ביום שישי (עקב סגירת החנות ועקב האפשרות לבצע החלפת עדשות) ובטח לא בשבת שלא עובדים כאן בארץ ולא עובדים בחו"ל וגם ביום ראשון לא עובדים בחו"ל. במידה ויש לכם הוכחה אחרת שאכן ביום שישי אחרי 16:00 בוצעה הזמנה – אני מבקשת לראות אותה.


בכבוד רב,

לודמילה זק,
0526-214151

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה