פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך למכתב מה-05/06/2012 - שירות גרוע וטיפול מקצועי לקויb נושא התלונה:
בארי ורדית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך למכתבי מיום 05/06/2012 הריני לעלות על הכתב את הדברים הבאים:
כמה ימים לאחר שהעברתי את מכתב התלונה על היחס המחפיר בסניף קניון רחובות, יצרה עימי קשר בחורה בשם אורלי סגניתה של "מנהלת" סניף רחובות ועדכנה אותי כי הוחלט לזכות אותי עבור מחצית העסקה, כששאלתי מה לגבי החלק השני הסבירה כי לא ניתן לבצע ביטול שלם של העסקה מאחר ומדובר במוצר שהתקבל.
הסברתי לאורלי שהמוצר לא התקבל מאחר ואינו מתאים (כפי שציינתי במכתבי הקודם) ושאין לי בעיה לקחת אותו אם יותאם לצרכיי ולא יכריחו אותי להוסיף תשלום נוסף.
אורלי חזרה אליי כעבור כמה ימים ואמרה ש"מנהלת" הסניף ביקשה שאכנס לבדיקה נוספת להתאמת המוצר.
ביום ב' השבוע 18/06/2012 נכנסתי לסניף המדובר לבדיקה אצל מאיה (האופטומטריסטית שבדקה אותי לראשונה) ולאחר מספר בדיקות בהן לא הצליחה להתאים את מספר המשקפיים במדויק לראיה מקרוב ומרחוק יצרה קשר עם ה"מנהלת" שאמרה לה באלה המילים "תתאימי הכי קרוב שאפשר".
כמובן שלא הסכמתי לקחת את המוצר ולא הסכמתי להתפשר על הראיה שלי.
ואני שואלת האם זה הקו המנחה של אופטיקנה ? האם בכל מחיר מוכרים משקפיים גם כשאין התאמה במספר על מנת לא לתת החזר?
האם המוטו החדש הוא "התאם כפי יכולתך" ?
לא די שעשו טעות הם רוצים לבצע עליה טעויות נוספות? הרצחת וגם ירשת ?

תודה מראש
ורדית בארי
ת.ז 23005606
0507234554
עלבון,כספי, סוג הנזק :
החזר כספי מלא כלומר ביטול העיסקה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה