פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה 15 דקות אחרי והתנהגות לא הולמת מצד מנהל הסניף אופטיקנהd נושא התלונה:
חדד מיכאל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏06 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב האודם 12 פתח תקווה כתובת:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי מיכאל חדד
אני תושב קריית גת ורציתי להיות לקוח מרוצה של אופטיקה רק חבל שהאכזבה באה לפני שאקבל משקפיים.
רציתי לבטל את העסקה היא נעשתה בלחץ גם יום שישי.
בכול מקרה התקשרתי לסניף של אופטיקה דיברתי עם המנהל. אמרתי שברצוני לבטל עסקה . וזה ענה בקרירות וסירב באומרו שאי אפשר כי זה ב"תקנון".
גם התווכחנו וחבל שמנהל לא יודע אך להתייחס ללקוח הוא עונה בקרירות ובקול שקט כאילו זה מועיל וידוע שההפך קורה בהתנהגות כזאת וחבל
בנוסף הצעתי שאשנה את המסגרת ליותר יוקרתית של ריבאנד או בולה כי זאת מסגרת פשוטה במאה שח וחבל ל"בזבז" 900 שח על עדשות ומסגרת פשוטה
אוף אני כול כך עצוב למה להתעלל בי כך!!!!
וגם זה נענה בשלילה !!!גם אחרי השבת בראשון דיברתי כמה פעמים עם מנהלת שירות בשם ורד והיא לא הצליחה לעזור
באומרה שהעדשות כבר מוכנות!!!!! אז אם היו מבטלים בשישי או בראשון בבוקר הם לא היו מוכנות בטוח
אני שיש לי עסק לא הייתי מודע לדבר כזה ובצדק למה לא אומרים דבר כזה! שאין אפשרות לבטל או לשנות עסקה אחרי 15 דקות
שאם אתה מזמין משקפיי שמש עם ראיה אז אי אפשר לבטל כי זה הזמנה אישית!
בנוסף האם זה הגיוני שמישהו התחיל לעבוד ביום שישי בשעה 1 בצהריים? ולא עברו 15 דקות? אז אי אפשר לבטל עסקה? תירוץ מטופש!
תירוץ מעולה להרוויח עסקה! מה חסר לאופטיקנה כסף?
ואני עובד עם המון ספקים וחברות! השירות מעל הכול! ואם צריך! מורידים מהאגו הטיפשי שנקרא מדיניות חברה!
אני מקווה שתפתיעו אותי עם שירות טוב ופיצוי הוגן

בתודה מראש
מיכאל חדד

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ועזרה לחידוש יחסים טובים פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה