פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושירות לקוי נושא התלונה:
גבאי לירז שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים רכשתי משקפי ראיה מחברת אופטקינה לאחר 2 ימי עסקים צלצלו אלי על מנת לאסוף אותם, "להפתעתי" קיבלתי מוצר פגום- עקומות, צרות, לא נוחות..
בקשתי את עזרת המוכרת שלא הייתה מעוניינת לעזור ורק ניסתה לדחוף לי אותם בכח.
יום למחורת חזרתי מכיוון שהן היו מאוד צמודות ולא היה ניתן להרכיב אותן בעליל.
מפה מתחיל ה"מסע" מול המוכרים שרק צועקים ולא מקשיבים חוסר היחס של המנהלת לא מעניין אותה שום דבר הגב' יעל רחוקה משירותתת.
אבקש לסיום לסכם שכאן אני ממליצה על אופטיקה אלפרין ומתנצלת שנטשתי אותם לאחר 6 שנים של שירות אדיב ויחס מדהיםםםם!
לסכום,
ברצוני שמישהו מהשירות סוף סוף יחזור אלי אחרי 6 הודעות טלפון וחשוב לציין שיחזרו ללקוח אני זאת שבשקתי לייצור איתכם קשר ולא לחזור לסניף שהם יחזרו אלי לא בשביל זה יש שירות לקוחות אם הייתי רוצה לשוחח אם מישהו מהסניף הייתי מתקשרת לסניף!
וכמו כן, או לזכות אותי בעבור המוצר או להחליפו לאחר ולא למוצר פגום מהתצוגה כפי שיעל המנהלת מצאב "כפיתרון יצרתי"
בברכה,
לקוחה מאוכזבת
לירז בן הרוש

נ.ב
עד הלום לא הוחזרו לי המשקפיים מיום הרכישה ולכן אני נאלצת להסתובב בלי משקפי ראיה עם המצב הכספי היה מאפשר הייתי רוכשת עוד זוג.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי\זיכוי\החלפה לדגם אחר פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה