פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת תשלום בכרטיס אשראי אחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניו סביונים יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 14/8 עדשות יומיות לביתי לתקופה של חצי שנה בסך של 2500 ש"ח
(וזו לא הפעם הראשונה),הייתי מאוד מאוד מרוצה מההתייחסות , ההסברים והשרות האדיב שניתן לי.
למחרת התקשרתי לסניף ובקשתי להחליף את התשלום בכרטיס אשראי אחר של"חבר" מאחר ובתשלום בכרטיס זה אנו זכאים להנחה נוספת של 10%
נאמר לי שהדבר מסובך ואין אפשרות. כשהתעקשתי נאמר לי שהנושא יבדק בהנה"ח לאחר כרבע שעה חזרה אלי נציגת הסניף ואמרה לי חד משמעית אין אפשרות.
לא מקובל עלי! מה גם שיש אפשרות לביטול עיסקה עפ"י חוק תוך זמן סביר.
שרות הלקוחות לא חזרו אלי למרות שהישארתי מס' הודעות עוד באותו יום וגם למחרת. במידה ואין אפשרות לשנות מס' הכרטיס ברצוני לבטל העסקה ואבצע אותה ברשת אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף מס' / כרטיס אשראי לתשלום עיסקה שבוצעה. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה