פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא הולם נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף שבעה כוכבים , הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני 2010 קניתי משקפי ראיה מולטיפוקל עם ציפייום ואחריות לשריטות על העדשות.
על המשקפיים שילמתי קרוב ל 7000 שקל כולל ביטוחים.
בתאריך 27 באוגוסט הגעתי לסניף אופטיקנה בשבעת הכוכבים ונאמר לי כי אין מה לעשות והאחריות הסתיימה לגבי העדשות על שריטות.
כאשר פניתי לאופטיקאי אחר נאמר לי כי ניתן לחדש את הציפוי של המשקפיים. חזרתי לאופטיקנה וביקשתי שישלחו את המשקפיים לליטוש וציפוי מחדש. בתאריך 30 באוגוסט קיבלתי הודעה שהבוא לקחת את המשקפיים וכי אופטיקנה אינם אחראים יותר על המשקפיים. כרגע אינני מסוגל להרכיב את המשקפיים מפאת השריטות וכאשר באתי לקחת את המשקפיים אחת העובדות אמרה כי בזה הסתיים הטיפול בנושא וכי אני מוזמן לצאת מהחנות. לאור ההשקעה הכספית במשקפיים אני מצפה כי הן יחזיקו יותר זמן משנתיים ובנוסף לזה כי אופטיקנה יעמדו בהבטחתם לתקן את המשקפיים במידה ויגרם נזק סביר כגון שריטות אשר נושא זה מבוטח ועליו שילמתי גם כן. כמו כן פניתי כבר גם לנציג הלקוחות של רשת אופטיקנה אך אלו טרם חזרו אלי עם תשובה.
אודה לכם מאוד על עזרה בנושא!
כספי סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה