פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה להחזר מוצר - עבירה על חוק הגנת הצרכן 2010 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
התמר 1 יקנעם כתובת:
יקנעם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי, 04/09/12, רכשה אשתי בסניף "אופטיקנה" בקניון G ביוקנעם , זוג משקפי שמש עבורי, מאחר וגם אני רכשתי בדיוק את אותו דגם, הגעתי ביום רביעי (פחות מ-24 שעות) לסניף על מנת להחזיר את משקפי השמש ולקבל החזר כספי, וזאת כמובן בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010, המקנות לצרכן את הזכות לבטל עסקאות מסוימות באופן חד צדדי וללא סיבה, ולקבל את כספו חזרה.
מוכרת הסניף בשם נועה אמרה לי שהיא צריכה לקבל אישור ממנהלת החנות שלא נמצאת כרגע ושאני אמתין לה, אחרי חצי שעה של המתנה עזבתי את הסניף כאשר השארתי את זוג המשקפיים בסניף.
בשעות אחה"צ חזרה אליי טלפונית מנהלת הסניף גב' שירלי קריסטל וולף, בשיחה הבעתי את רצוני להחזיר את המוצר שהחזרתי כאמור באריזתו המקורית אשר לא נעשה בו כל שימוש ולקבל את כספי חזרה לצערי הרב נענתי כי אני אכן צודק אבל אין אפשרות לקבל את כספי חזרה אלא רק זיכוי או ליתר דיוק ואני מצטט: " מדיניות הרשות לא להחזיר כסף".
כנראה שלחברת "אופטיקנה" חוקים משלה אשר מסרבת להכיר בתקנות ובחוקי מדינת ישראל.
אני חוזר ומדגיש כי אני מסרב לקבל את הצעתם לקבלת זיכוי כספי אלא מבקש את כספי חזרה
אבקשכם לפעול בהקדם ולהיענות לבקשתי כפי שמתבקש מחברה מכובדת שדוגלת על נתינת שירות טוב ואמין לצרכנים
כספי סוג הנזק :
החזר סכום הקניה 488.50 ש"ח פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה