|
|
|
|
|
|
מוצר פגום ושירות מזעזע |
נושא התלונה: |
יום שישי 27 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קניון עזריאלי קרית אתא |
כתובת: |
קרית אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפי ראייה של חברת אימפוריו ארמני מאחר ויש לי זוג נוסף הרכבתי את המשקפיים רק לאחר חודש .בפעם הרביעית שהרכבתי את המשקפיים המשקפיים החליפו צבע,מכאן מתחילה מסכת ייסורים ועוגמת נפש.פניתי לסניף ושלחו את המשקפיים לבדיקה ,חיכיתי חודש לתשובה וגם כשהתשובה הייתה חיובית אני עדיין רודפת אחריהם ולא מקבלת את המוצר.
יש לציין שביקשתי את כספי חזרה אך בחברה עושים מה שהם רוצים ונותנים לי לרדוף אחריהם .כל פעם "מורחים"אותי בתירוץ אחר,כמו כן הצטערתי שרכשתי שם משקפיים מכיוון שאין עם מי לדבר והזלזול בלקוחות מקומם.צריך לקום ולעשות משהו כדי שיידעו כי גם לנו יש כוח לקבל את מה שמגיע לנו.
|
סחבת ומוצר פגום |
סוג הנזק : |
לאחר מסכת ייסורים ורדיפה אחריהם הפתרון החזר כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|