נגד יחס ושירות בחנות של רשת אופטיקנה |
נושא התלונה: |
שני דניאלה שני |
שם/כינוי: |
יום שני 03 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון רחובות |
כתובת: |
קניון רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.12.12 בשעה 09:37 בבוקר נכנסתי לחנות אופטיקנה בקניון רחובות ומסרתי זוג משקפי ראייה (שנרכשו באופטיקנה) לתיקון. חויבתי בסך 275 ש''ח על החלפת זגוגית, ושילמתי במזומן.
לאחר כרבע שעה (20 דקות לכל היותר) התחרטתי, וחזרתי לחנות על מנת לבטל את העסקה. המוכרת (שהיא כמסתבר גם מנהלת החנות) אמרה לי בפנים זעופות שלא ניתן לבטל את העסקה מאחר ושילמתי במזומן. התעקשתי על ביטול העסקה (כי ידוע לי שבמאמץ קל כן ניתן לעקוף את החוק היבש), הרי לא רכשתי כלום, ולא בוצעה עבורי עדיין שום עבודת תיקון עי'' אופטיקנה. אני לקוחה וותיקה של הרשת מזה שנים, ומנהלה הקודם של החנות (נאביל) הכרני היטב. המוכרת ענתה לי בטרוניה שעלי לכתוב מכתב להנהלה, ורק כך ניתן יהיה אולי לבטל את העסקה. ביקשתי מהמוכרת לתת בידי מכתב המאשר שבקשתי לביטול העסקה התבצעה כעבור רבע שעה. על כך נעניתי, שהיא ,,..לא המשרתת שלי.." (מה הקשר?) והיא לא חייבת לי כלום. אמרתי לה שאין לה שום תודעת שירות, ואני אתלונן בפני הנהלת הרשת על המקרה, ובעיקר על היחס שקיבלתי. לקחתי את המשקפיים השבורות ויצאתי מהחנות. לתדהמת הלקוחות האחרים שנכחו באותה שעה במקום, המוכרת (שאת שמה סירבה למסור לי) רדפה אחרי עד מחוץ לחנות בצעקות תוך שהיא מחרפת ומגדפת (על המילים לא אחזור). אני חייבת לציין שגם אני הייתי בהלם, וכי דבר כזה עוד לא קרה לי בכל שנות היותי קניינית, ואני כבר לא בת עשרים...
בברכה
דניאלה שני
רחובות 054-5238977
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|