פגם חוזר במותג יקר, חוסר שירות ופתרון. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
וייצמן 71 |
כתובת: |
קניון גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו משקפי שמש "מותג" בסניף אופטיקנה בקניון גבעתיים ,ביוני 12 ,
לאחר שימוש מועט הם נשברו בחיבור במסגרת ( פגם בהלחמה)
חיכינו בהמתנה של מעל לחודש לקבלה של זוג חליפי, וגם הם נשברו בדיוק באותו מקום..
לא הסכימו לבטל את העיסקה כי עבר הרבה זמן (כי חיכינו לזוג אחר )
ומאז ועד היום אנחנו מחכים..
מדי פעם חוזרים לשאול מה קורה, מבטיחים שיחזרו אלינו עם תשובה ולא קורה כלום !
משירות הלקוחות נאמרלי ( באימרה שאינה נכונה ) שהחליפו לנו את הזוג 3 פעמים, ושאין אותם במלאי ושיעדכנו אותנו כשיגיע מלאי .
בקיצור אנחנו , לאחר קניית מותג בסכום של כ 1200 ש"ח מחכים כבר חצי שנה לתמורה בעד העסקה ( אוא לפחות לייחס שגם זה לא קיים !!! )
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בחלפת המוצר , ביטול עסקה , או פיצוי של מוצר אחר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|