פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם חוזר במותג יקר, חוסר שירות ופתרון. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 71 כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו משקפי שמש "מותג" בסניף אופטיקנה בקניון גבעתיים ,ביוני 12 ,
לאחר שימוש מועט הם נשברו בחיבור במסגרת ( פגם בהלחמה)
חיכינו בהמתנה של מעל לחודש לקבלה של זוג חליפי, וגם הם נשברו בדיוק באותו מקום..
לא הסכימו לבטל את העיסקה כי עבר הרבה זמן (כי חיכינו לזוג אחר )
ומאז ועד היום אנחנו מחכים..
מדי פעם חוזרים לשאול מה קורה, מבטיחים שיחזרו אלינו עם תשובה ולא קורה כלום !
משירות הלקוחות נאמרלי ( באימרה שאינה נכונה ) שהחליפו לנו את הזוג 3 פעמים, ושאין אותם במלאי ושיעדכנו אותנו כשיגיע מלאי .

בקיצור אנחנו , לאחר קניית מותג בסכום של כ 1200 ש"ח מחכים כבר חצי שנה לתמורה בעד העסקה ( אוא לפחות לייחס שגם זה לא קיים !!! )
עוגמת נפש סוג הנזק :
בחלפת המוצר , ביטול עסקה , או פיצוי של מוצר אחר. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה