פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משקפיים נושא התלונה:
חכם שרה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
א.נ.
בתאריך 27.1.2013 רכשתי משקפי שמש מולטיפוקל.מס' קבלה 5643029632. מס' ת.ז. 46840666
כשבועיים לאחר שקבלתי אותם פניתי לחנות אופטיקנה בקניון נהריה מהסיבה שלא יכולתי להמשיך להרכיב את המשקפיים : במקום לשפר את איכות הראיה שלי , הדרך השתקפה לי כהרים וגבעות ולא יכולתי להשתמש בהם בהליכה.(הבאתי לחנות 2 זוגות משקפיים מולטיפוקל ישנות שברשותי כך שההתנסות שלי במשקפיים מולטיפוקל אינה חדשה)
בחנות נעשתה לי בדיקה חוזרת נלקחו מידות חדשות והמוכרת החלה "במסע" חיפוש במגירות החנות ,לבסוף אמרה לי שהמשקפיים ישארו בחנות והיא תיצור איתי קשר תוך יום יומיים.
אח"כ התברר לי שהיא חיפשה "סרגל"...
נכון להיום 8.3.2013 עדיין לא קבלתי את המשקפיים.
בפרק הזמן שחלף מאז אני יצרתי מספר פעמים קשר עם החנות ועם נטלי משירות לקוחות. שלחתי לחברת אופטיקנה 3 מיילים.
האם דרך התנהלות כזו נראית לכם הגיונית???
היום שוב יצרתי קשר עם נטלי ,נאמר לי שעלי להבדק שנית -
מתי??? יצרו איתי קשר בתחילת השבוע הבא. האם את זה לא יכלו להגיד לי לפני 3 שבועות???
במידה ולא אראה סיום לסיוט ולטרטור הזה עד יום שלישי 12.3.2013 אני מעבירה את כל השתלשלות הרכישה לחברת ויזה כולל כל ההתכתבויות ושיחות הטלפון ,ולקבלת כספי חזרה והפסקת המשך החיוב.
שרה חכם
כל מה שציינתם ! סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה