פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ששירות גרוע ועיכוב באספקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי במוצאי שבת שעברה לסניף בקניון G לא היו מחשבים ולא ניתן היה להעביר כרטיס אשראי והמתנתי המון זמן . מדובר במשקפי קריאה פשוטות. העבירו לי את העסקה ידנית והבטיחו לי שלמחרת יצרו איתי קשר לאחר שתבוצע העסקה במחשב. כמו כן אמרו לי שהמשקפיים יגיעו תוך שבוע. לא יצרו שום קשר ואני יצרתי קשר בעצמי ..ביקשתי לזרז את המשקפיים כי זו פעם ראשונה ולכן אין לי זוג רזרווי ואני עובדת עם מסמכים ולא רואה. כמובן שלא זרזו ואפילו לא נתנן\ולי תשובה. שבוע שעבר יצר איתי קשר המנהל ושמע את תלונתי טען שהיות וזה במבצע יש בעיה עם האספקה ואמרתי לו שזה לא נאמר לי שתהיה בעיה. טען שאני צודקת והמשקפיים יהיו ב10 לחודש ויצרו איתי קשר. כמובן שלא יצרו ואני יצרתי בעצמי ונאמר לי שהמשקפיים יהיו רק ב15 לחודש . אני מרגישה שעושים ממני צחוק .אבקש טיפול מהיר . אני רוצה לציין ששנים רבות כל משפחתי קונה באופטיקה הלפרין ומקבלים שירות טוב ומהיר. פשוט הזדמנתי לG וזה היה לי דחוף אז הזמנתי אצלכם ואני ממש מצטערת.

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה