פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוח בניסין למקור מוצר פגום ולא מתאים. נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך עכו 192 קריית ביאליק כתובת:
אופטיקנה קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש אמא שלי, פניה זמסקי, קנתה משקפי ראיה בסניף קריון של אופטיקנה. במעמד הקניה היא בקשה שהעדשות במשקפיים החדשות יהיו לא יותר כבדות מאלה שהיו במשקפיים שבהם היא נכנסה לסניף. המוכרים הבטיחו לה שכך יהיה, ההורים שילמו כ- 1600 ש"ח ויצאו. כשהמקפיים הגיעו, אמא לקחה אותם הביתה, ואז גילתה שהמקפיים ממש כבדות עקב העדשות העבות שהותקנו שם: דבר זה גרם לה לכאב ראש עז.
כשהורים הגיעו לסניף ובקשו להחליף לעדשות דקות, הם נתקלו בסירוב בשלל טענות:
1. מסגרת הזאת בכלל לא מתאימה לעדשות דקות.
2. כן ניתן להחליף עדשות אבל זה יעלה עוד כסף.
3. בכל מקרה המוצר הסופי יהיה פחות נוח ממש שיש לאמא כרגע.
לא ברור לי איך הטענות הללו מתיישבות יחד, מה שברור זה שסניף הבטיחו הבטחות שלא התקוונו לעמוד בהם, וזאת רק על-מנת להפתר ממוצר לא מוצלח (המסגרת המדוברת).

בשלב כלשהו אמא החזירה משקפיים לסניף, ובקשה ממנהלת הסניף לרשום בכתב ידה שמשקפיים הוחזרו עקב אי-יכולת להשתמש בהם, אך המנהלת כתבה את הדברים הבאים:
"הלקוחה הגיע בתאריך 7/7/13 לאחר שהודיעו לה שהמשקפיים מוכנים ולא רוצה לקחת אותם".

פניות לשירות לקוחות של אופטיקנה לא הועילו, הם פחות לא חוזרים, או לא עונים במידה ומתקשרים מטלפון מוכר.

מעבר לכך שכל הפרשה מכעיסה ומלאת חוסר תום ולב, כבוד לאנשים מבוגרים (בני 75+), ונראה כמו נסיון להוציא כספים בסוג של מרמה,
אי-הענות הסניף (ורשת כולה) לדרישה לביטול עיסקה מהווה עבירה על החוק, היות ולקוח יכול להחליט על ביטול עיסקה כש עברו פחות משבועיים ובמיוחד כאשר המוצר שסופק איננו מוצר עליו התחייבו (בעל-פה) במעמד הקניה.

כל הקבלות, כמו גם אישור של מנהלת הסניף, נמצאות אצלינו. במידה ולא נקבל תשובה עיניינית תוך מספר שבועות, אנו נשקול צעדים משפטיים כנגד "אופטיקנה".

תודה
ארקדי זמסקי (בן הפניה זמסקי).
עוגמת נפש וביבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה