|
|
|
|
|
|
חשבון מנופח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
דרך חברון 101 ת.ד. 10118 ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי חשבון מים מנופח לפיו צרכתי בחודשיים 37(!) קוב (בערך פי 3 מצריכות קודמות). עד שקיבלתי את החשבון כבר עברו עוד חודשיים, אז בדקתי את הקריאה הנוכחית והתברר שהיא עלתה בחודשיים מאז הקריאה של החשבון ב-3 קוב בלבד, כלומר הקריאה של החשבון בהכרח אינה נכונה. בשיחה עם הגיחון נאמר לי בהתחלה שזו הערכה בלבד ושהם יראו מחדש, אולם לאחר כשבוע הם הכחישו שאמרו לי שזו היתה הערכה בלבד וטענו שזו היתה קריאה אמיתית. בעקבות החשבון המנופח קיבלתי היטל בצורת של 428 ש"ח, וזה עוד בלי להתייחס לכך שחלק ניכר מהתעריף נעשה לפי תעריף 3 ללא הצדקה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שליחת חשבון חדש ללא היטל בצורת מנופח המתבסס על ממוצעי חודשים קודמים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הגיחון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|