|
|
|
|
|
|
אין מענה לכל פניותי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 28 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 28 לאפריל 2010 לאחר ניתוק מיים בדירתי, שילמתי חוב לגיחון ובמקביל גם הדיר בדירה שילם להם. מאז אני שולח לגיחון בקשות הן בפקס, הן באימייל והן יצירת קשר באתר שלהם באינטרנט בבקשה לומר לי איך אוכל לקבל את כספי חזרה, אולם ללא כל מענה מהם.
היום הצלחתי לדבר איתם בטלפון ואני מקווה שהבעיה נפתרה אך תלונתי היא על כך שחברה זו אינה עונה בדרכי התקשרות שאנם טלפון ישיר שלהשיגם בו לוקח המון זמן אם בכלל יש מענה.
|
ניעור החברה שיענו לפניות לקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הגיחון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|