פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון צים לא הגיוני נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי חשבון מים מנופח . אני גרה לבד בבית ולא יתכן שהשתמשתי ב42 קוב מים לבד דרך אגב אין לי בריכה בבית . בדקתי את השעון והוא לא זז מילמטר כאשר כל הברזים סגורים בדקתי במשל כל השבוע ולכן לא יתכן שיש לי נזילה שאני או השעון לא יודעים עליה בנוסף לזה הבדיקה האחרונה שלי היתה ב15 לאפריל והמונה היה 141 ועכשיו ה20 למאי והמונה שלי הוא 150 זאת אומרת שבחודש ושבוע השתמשתי רק ב9 קוב וזה הגיוני . דיברתי עם בתאל חני מעיין וכולן שלחו אותי לאינסטלטור . האם זה הפתרון היחיד עצוב
ביקשו ממני להזמין אינסטלטור שיוכיח שאין לי נזילה מה הטמטום הזה הרי אם היתה נזילה היא היתה גם עכשיו לא? סוג הנזק :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה