פרטי התלונה

תלונות הגיחון

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון עם צריכה משותפת מופרזת מאד עקב מונה שאינו פועל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
שלום וברכה,
(למען גילוי נאות, אציין שכבר שלחתי מכתב מקביל לפניות הציבור בגיחון אך אני מנסה לזרז תהליכים)
מס' הלקוח שלי בחברת הגיחון - 100183736
קיבלתי חשבון מים שבו חלק הצריכה הפרטית (14 קוב) סביר ותואם חשבונות אחרים, אך חלק הצריכה המשותפת הוא 21.88 קוב - הזוי לחלוטין! - מה שמנפח את הסכון לתשלום להיות 452.08 ש"ח
בהודעה נאמר שהצריכה המשותפת נערכה ע"פ הערכת צריכה כי המונה לא פועל.
אני גרה בבנין בן 8 דירות (ז"א חייבו את הבנין בצריכה חודשית של למעלה מ-170 קוב?) ומיותר לציין כי בכל 8 השנים שהבנין קיים - לא היתה צריכה כזו. זה איננו סכום ריאלי - ואין סיבה שאשלם את החשבונית. כשהתקשרתי לשרות לקוחות של הגיחון ניסו להסביר לי שעלי לשלם את הסכום ולקבל זיכוי אח"כ - אך אין סיבה שאשלם כסף שאיני צריכה ואח"כ אהיה, (בנוסף לחסרון הכיס שאיני צריכה לספוג) תלויה בחסדי חברת הגיחון.
אשמח לעזרתכם המיידית ובע"ה הברוכה,
רבקה

כספי סוג הנזק :
קבלת חשבונית עם סכום מציאותי כדי שאוכל לשלמה בזמן. פתרון נדרש :

הגיחון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה