פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת פיצוי בגין נזק למזוודה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנייתי זו אליכם באה בעקבות נזק שנגרם למזוודה בזמן הפלגה באוניית "ROYAL IRIS" של חברת מנו ספנות.
בין התאריכים 12-15.10.06 יצאנו אשתי נטלי ואני להפלגת נופש לטורקיה – אשר אורגנה על ידכם.
בהגעה לנמל ,כחלק מחבילת הנופש, נלקחה מאיתנו המזוודה שמספרה הסידורי ע"פ מדבקת נמל 050130035543, והועברה לחדר 1024 באוניה (החדר שלנו).
בהגעתנו לחדר, גילינו כי נגרם נזק למזוודה – שבר בידית הובלה. מיד כשהתגלה הנזק דיווחנו על כך להנהלת המלון באוניה וקיבלנו אישור על כך.
בסיום ההפלגה , בדרכנו הביתה, השבר בידית גרם קושי רב להוביל את המזוודה .
ברצוני לציין כי מדובר במזוודת טרולי חדשה בגודל "32 אשר נרכשה לפני כחצי שנה, וזו הפעם הראשונה שנעשה בה שימוש. לצערי אין בידי קבלה למזוודה , אך מחיר השוק של המזוודה הוא כ-200 ₪.

לפי כך ,כיוון שהנזק שנגרם אינו מאפשר המשך שימוש במזוודה, אני דורש לפצות אותי בגין הנזק שנגרם – ע"י פיצוי כספי או קבלת מזוודה שוות ערך למזוודה שניזוקה.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי/מוצר תחליפי פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה