פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח ויחס מזלזל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים הייתי עם משפחתי בהפלגת 15 ימים של חברת מנו - הפלגה שעלתה המון כסף ובשבילה עשיתי הלוואה וכול זה במיוחד בעבור בני שעמד להתגייס לצבא. על פי מה שמוצג בחוברת של חברת "מנו", האונייה ששבה אמורה ההפלגה להתרחש היא המפוארת ביותר בישראל ושזו, אונייה יוקרתית. יש לציין שמראים בחוברת ובאתר האינטרנט של החברה תמונות עדכניות, כביכול, מהאונייה וכן, בשניהם מפורט אילו מתקנים יש באונייה.
בזמן ההפלגה, החל מהיום הראשון, הייתה לי ולמשפחתי אכזבה גדולה, שלא תאמה את ציפיותינו ואת הנאמר ונראה בחוברת, באתר האינטרנט של החברה וכו'.
באונייה היו ליקויים רבים ופערים משמעותיים ממה שפורסם. להלן מספר מהבעיות:
1. שילמתי על חדר בערך 1500 $ לנוסע (חוץ מסיורי חוף שמי שרוצה לצאת לסיור צריך לשלם בערך 50 $ ומעלה לסיור אחד לנוסע) חדר שנחשב לטוב מאוד ולפי החברה, כאשר ביצעתי את ההזמנה של הנופש אמרו לי שחדר זה כדאי. כאשר הגעתי לראשונה לחדר, חשכו עיני, החדר היה כל כך קטן שבקושי אפשר ללכת בו ואין מקום אפילו לשים את המזוודה והיה בו ריח לא נעים. המנהל לא היה מתחילת ההפלגה ורק ביום השלישי "נראה" על האונייה ולכן, לא היה למי לפנות ופניתי למישהו מצוות האונייה וטיטרו אותי ואת משפחתי עד שהחדר הוחלף (רק לאחר שעבר שליש מההפלגה), לעומת זאת, אנשים שהכירו את אותו איש צוות זכו ליחס טוב והוחלף להם חדר לאחר מספר שעות אחדות מתחילת ההפלגה.
2. חדר הכושר, שפורסם שקיים באונייה- באונייה היה חדר קטן שבו בערך 5 מכשירים וכולם לא תקינים, שבורים ולא עובדים בכלל וכן, מסוכן לעלות על מכשירים אלה. כאשר פנינו בעיניין זה לצוות האונייה, לא התייחסו אלינו ואף, התעלמו מהתלונה.
3. פורסם שבאונייה יש סאונה- הסאונה לא פעלה ובכדי להפעיל אותה היה צריך להתחייב לשלם עבור כול שעה. זה לא נאמר קודם לכן וזו הייתה אמורה להיות אחת האטרקציות היחידות שהיה ניתן להשתמש בהן, אם הייתה פועלת.
4. בהפלגה היו מספר אנשים צמחוניים וכך גם אנחנו, כול התוספות כגון: אורז, תפו"א וכו'... בארוחות הצהריים והערב כללו בתוכם בשר, וכול פנייה לאחראי על כך נעתה מהתעלמות מוחלטת- שזה הוסיף על עוגמת הנפש שהייתה קיימת.

חוץ מזה היו בעיות נוספות, שגרמו לחופשה להיות גרועה יותר ויותר. זו לא הפעם הראשונה שאני הפלגתי, ואף פעם לא קרה לי דבר כזה שאני ומשפחתי רק חיכינו מתי לרדת מהאונייה.
בנוסף, יש לציין שהסיסמה של חברת "מנו" בפירסומי החברה היא: "הכול כלול", זה יוצר הטעייה אצל האנשים שמחפשים נופש וחושבים שבאמת "הכול כלול", ולבסוף מתאכזבים שכן, באונייה אפילו כדי שילד יוכל לשחק את משחק "הבינגו", לקבל משקה או ארטיק הוא צריך לשלם.

למרות פנייתי לחברה לא התקבלה תגובה על כך.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה