פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקינות המיטות באנייה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 21-28/4/05 הייתי בהפלגה ל איי -יוון באונייה איריס, בחדר 4075.
בערב החג קרה מקרה מאוד מסוכן בו המיטה העליונה שבחדר פשוט התפרקה, המשטח שמחזיק את המזרון יצא ממקומו בעודי נמצאת על המיטה.הבחורה שישנה מתחתיי הבחינה בכך ובזכות זה מנעה אסון רציני שהיה יכול להתרחש בחדר באמצע הלילה.
התקשרנו מיד לקבלה (בשעה 1 בלילה) וכעבור זמן מה הגיעה אלינו פקידת קבלה לבדוק את המיטה. היא אמרה לנו שאנחנו צריכים לחכות עד הבוקר שיסדרו את המיטה ושאין להם שום אופציה לתקן אותה באמצע הלילה. הפתרון היחיד שהיא הציעה הוא שאני אשן עם אותה בחורה שיושנת מתחתיי (אחות של חבר שלי).
הסברתי לה שזה פשוט בלתי אפשרי, המיטה קטנה וזה מאוד לא מקובל עליי אז היא קראה למנהל (אלון וינטר) , כדי שיבוא ויבדוק מה ניתן לעשות.
חיכינו לו כחצי שעה, הוא בדק את המצב ואמר שאין מה לעשות בנדון מלבד לחכות לבוקר כדי שיסדרו את המיטה ובינתיים הביאו לי מזרון לאותו לילה ונאלצתי לישון על הרצפה והבטיח שבשעה 7 בבוקר יבואו לקחת המזרון כדי שיהיה לנו מקום להתארגן ולהתלבש כי המזרון חסם את כל המעברים בחדר גם גרם לצפיפות בבוקר אף אחד לא בא לקחת את המזרון כמו שהובטח וסוכם עם אלון המנהל.
יש לציין שכתוצאה מכך שישנתי על הרצפה התקררתי ונהייתי חולה מאוד(קיבלתי דלקת גרון) ומחלה זו ליוותה אותי עד סוף הטיול ונאלצתי לקחת אנטביוטיקה.
יש לבדוק את תקינות המיטות באנייה לעומק מאחר שזה מאוד לא בטיחותי ומהווה סכנה לחיי אדם.
אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הבחורה שמתחתיי לא הייתה מבחינה בכך.
אין ספק שמקרה זה הרס לי נורא את הנופש ולמחרת בבוקר היינו כל הנוכחים בחדר נורא עייפים בסיור שלנו בגלל שחצי לילה לא ישנו, התאכזבתי מאוד מהיחס שנתנו לי משום שלפי דעתי היה חייב לתקן את המיטה על המקום, שילמתי הרבה כסף ולא מקובל עליי שנאלצתי לישון על הריצפה. זה פגע בנוחיות שלי ובבריאות שלי ולא ציפיתי לכזה יחס מזלזל, מאחר ואני לא אשמה במה שקרה וזאת בעיה בטיחותית חמורה ביותר.אני סטונדטית שעובדת קשה באבטחה כל השנה אני חסכתי הרבה כסף כדי לצאת לטיול שהסתיים באכזבה גדולה מבחנתי ואם זה תלוי בי לא המליץ לאף אחד ממשפחתי וחברים בלימודים ובעבודה לשוט ב"מנו ספנות" אם זה היחס שמקבלים .
אני דורשת פיצוי הולם על עגמת הנפש שנגרמה לי כתוצאה ממקרה זה ואודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה