פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על ההפלגה< נושא התלונה:
קלימנקו מראט שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

אשתי ואני יצאנו להפלגה מטעם "מנו ספנות" ב-16/8/07.
היו מספר דברים שהפריעו לנו מאוד.
ראשית, הצפיפות הנוראית. בחדר האוכל, למשל, ישבו שישה אנשים ליד שולחן המיועד לארבעה בלבד.
האכילה הייתה לא נוחה בכלל, הצטופפנו שישה אנשים ליד שולחן קטן. מן הראוי היה לוודא כי מספר השולחנות על הספינה מתואם עם מספר האנשים שיצאו להפלגה, כך שניתן היה למנוע את הצפיפות ואי הנוחות.
שנית, אשתי ואני איננו מרוצים כלל מאופן ההתנהלות של הספינה בכניסה לנמל רודוס שביוון. כשהגענו לנמל, ציפינו לתהליך מסודר כמו שעברנו בנמל אלניה - עגינה במקום הקרוב לעיר, בדיקה בטחונית של נציגי המקום, ואחריה יציאה ישירות לעיר. לעומת זאת, ברודוס שביוון, להפתעתנו הלא נעימה הספינה עגנה במקום מרוחק מאוד מהעיר, שנראה כמו מגרש גרוטאות. הבדיקה הבטחונית הייתה בדיקה מעט עלובה שבוצעה ע"י צוות הספינה, ולאחריה היינו צריכים למצוא דרך להגיע לעיר. הייתה אפשרות לקחת אוטובוס, אך שוב, בגלל הצפיפות, נוצרה במקום קטטה ואנחנו החלטנו להגיע לעיר ברגל- מה שלקח 25 דקות של הליכה נמרצת מאוד. ואני שואל - האם הכסף ששילמנו לא הספיק לממן רציף עגינה טוב יותר וקרוב יותר אל העיר, או שהחברה מעדיפה להרוויח במקום לספק ללקוחותיה חופשה מהנה יותר?
ועוד דבר, בלוח הזמנים של הספינה נרשם בבירור שהעגינה שנמל חיפה מתבצעת בשמונה בבוקר של היום החמישי להפלגה, עד היום איננו מבינים מדוע דרשו מאיתנו לצאת מן החדר לפני השעה שבע בבוקר ולעמוד כ-1000 איש, בצפיפות אדירה במסדרונות וסיפוני הסביבה.

במידה ונרצה שוב לנפוש על אחת הספינות של החברה, היינו רוצים לוודא כי דברים בעייתיים אלו לא יחזרו על עצמם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה