פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שייט עם מנו ספנות ברויאל איריס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלנו המלצות חמות על הרויאל איריס מאנשים ששטו בספינה מספר פעמים. לצערי איני יכולה היום להיות עם הממליצים אלא עם המאוכזבים. האוכל מתחת לכל ביקורת פשוט אוכל תעשייתי חסר טעם. (מדובר על העגלה החמה בצהריים ובערב) בבוקר עוד היה סביר. אדון מאיר מנהל המלון באוניה חסר רגישות, איכפתיות ויחס. אם זה מנהל אז יש למנו בעיה. ביום הראשון הוא "נאם" לנו בצורה מורמת מעם בלשון המעטה, כל תלונה או אמירה בוטלה על ידו בביטול. ביומיים שלאחר מכן אף אחד לא ראה אותו, וכשהופיע בקבלה התגודדו אנשים והתלוננו על מס' דברים וביניהם רמת האוכל, הוא בקושי הקשיב, ביטל את האנשים והיה פשוט מתנשא ולא נחמד בלשון המעטה. אדון מאיר שילמנו עבור השרות לא עשית לנו טובה. ואם אינך יודע שירות מהו פשוט אל תהיה שם. בקיצור לנו זו הפעם הראשונה והאחרונה ולא ממליצים לאנשים אלא אם יכול שינוי ביחס או בממלא תפקיד מנהל המלון חסר האמפתיה והרגישות. נקודת האור באוניה רויאל איריס הינה העובדים הזרים שעושים עבודתם נאמנה בכל שעות היום, פשוט מדהימים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה