פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מההפלגה נושא התלונה:
לוז'קין לרה שם/כינוי:
‏שבת ‏26 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נמל חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שטתי עם בני באוניה "ROYAL IRIS" מתאריך 25.09.2009 עד 29.09.2009. מאוד התאכזבתי מההפלגה כי השירות שקיבלתי במשרד קבלה היה ממש גרוע. החדר שלנו היה בסיפון 2 וסביבנו היו 3 או 4 חדרים של חברה צעירים ממגזר אחר שכל ערב עד 3-4 לפנות בוקר עשו "חפלות" במזדרון בין החדרים: כמו כן צעקו, שרו שירים בקול רם, מחאו כפיים, קפצו, דפקו בדלתות, נורא הפריעו לנוח. היתה הרגשה שעוד שניה הם יפרקו את האוניה. פניתי למשרד קבלה כ5 פעמים במשך 3 ימים כדי שיעשו סדר, הבטיחו לשלוח סקיוריטי, אך לא עשו כלום. הנופש שלנו היה הרוס לגמרי כי אחרי 3 לילות כאלה כבר לא יכלנו לתפקד. הדבר היחיד שהיה טוב זה כשסוף-סוף חזרנו ארצה. אני המון פעמים יצאתי לחו"ל וגם הפלגתי אבל יחס רע כמו הפעם לא קיבלתי. חוץ מסיוט בלילות יש עוד כמה דברים שאני רוצה לציין. ביום הראשון כשהינו צריכים להטעין את הכרטיס מנו אמרו לי שאני חייבת לעשות זות רק דרך כרטיס אשראי ואח"כ אם ארצה לשנות תשלום בסוף ההפלגה אוכל לשלם במזומן. אך כשבאתי לשלם אמרו לי שאין אפשרות והתשלום יתבצע בכ"א. ככה גם נשארתי בלי מסגרת אשראי. דבר שני זה שאין איפה להמיר כסף בספינה. ודבר אחרון זה טיול שהיה בקפריסין שב34$ לבן אדם לא נשאר לנו זמן חופשי (45 דקות זמן חופשי שנתנו לנו) שלא הספקנו לקנות אפילו מזכרת וחזרנו לספינה שעה לפני היציא והינו צריכים להשאר בספינה כי כבר לא היה זמן להסתובב בעיר.
מעוד מקווה לקבל תשובה ברורה מכם כי זה הפעם האחרונה שלי בהפלגה עם מנו ספנות ואמליץ לכל החברים שלי לא להפליג עם מנו כי זה לא נופש, זו אכזבה.
בכבוד רב.
לרה לוז'קין
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה