פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות על הספינה מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב להנהלת חברת מנו!
אני רוצה לשתף אותכם ביחס הכללי מתחת לכל ביקורת של צוות האוניה.
הגענו להפלגה ביום 18/10/09- הפלגה על הגולדן איריס של 5 ימים למרמריס ורודוס.
צוות המלצרים בחדרי האוכל מתייחס בצורה זוואתית לנוסעים, המנות לא מגיעות, כל בקשה למלצר מלווה בפרצוף עקום ומילה או שתיים "כמה שהישראלים האלה נמאסו עליהם"... חסרו כמעט לגמרי תוכניות בידור על הספינה ומה שכן היה- היה עלוב ביותר. לאן נעלמו ההכסנת אורחים והיחס החם והבידור הכמעט תמידי על הספינה? בהתחלה זה לא היה ככה.
על השאלה: האם אפשר לקבל מתנה אחרת בסוף ההפלגה, קיבלנו תגובה של "תגידו תודה שבכלל קיבלתם"....
אני רוצה להבין למה הגיע לי יחס כזה? אני לא שילמתי על הנופש? עשו לי טובה כלשהי?
בקיצור, רק שירות חדרים ניתן לציין לטובה, כל השאר- על הפנים.
לא אחזור יותר להפליג עם חברת מנו ספנות!!! וגם לא אמליץ לחבריי.
עלבון סוג הנזק :
פיטורין של כ"א עייף פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה