פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי נושא התלונה:
יום טוביאן יניה שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה בפעם הראשונה דרך חברת מנו ספנות נציגה נחמדה נתנה לי את הפרטים של ההפלגה שבפועל סגרתי על הפלגה בתאריך 17/10/10 עד ה21/10/10 בפועל הנציגה סגרה ללא ידיעתי על הפלגה עד תאריך ה 22/10/10 שבפועל באותו יום אני אמור להיות בעבודה התפשרתי על הנושא אבל מתברר שאת העסקה ע"ס 4000 שקל ביצעה בתשלום אחד ולא כפי שסוכם 5 תשלומים בקרדיט אני מנסה כבר מספר פעמים לדבר עם מישהוא בחברה ולא מקבל אוזן קשבת שום יחס מצד העובדים וההנהלה כאשר העסקה גורמת לי לסגירת המסגרת של האשראי אבקש את עזרתכם בבעיה זאת מה שברור אחרי הפעם הזאת יותר אני עם מנו ספנות לא נוסע פעם ראשונה ואחרונה
כספי סוג הנזק :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה