פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית ציבור בנתונים והעלמת ראיות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לצוות.יצאתי עם אשתי אחי וגיסתי לשייט של מנו ספנות ,בהתאם לחוברת שלהם רשומים מספר פרטים אשר בפועל היו מוטעים ובנוסף היה לי ארוע לא נעים,בעיקבות זאת שלחתי להם(למחלקת שרות לקוחות)מכתב על מה שעבר עלי .השייט היה מה-22/09/10 ועד ל- 26/09/10 ובתאריך 27/09/10 שלחתי להם מכתב אותו אצרף עכשיו אליכם.אני רוצה לציין שעד כה -13/10/10 עדיין לא חזרו אליי מטעם מנו ספנות ,אשמח אם תבדקו ותטפלו בנושא.
חברת מנו ספנות בע"מ
שרות לקוחות




הנדון: הפלגה בספינת "גולדן איריס"



שלום רב.

שמי פאול ברקוביץ ויצאתי יחד עם אשתי, אחי ואשתו להפלגה בספינת הדגל שלכם "גולדן איריס" לרודוס וכרתים בתאריכים 22-26/9/2010 .

אבקש לציין את העובדה שהינני נכה 100% מניידות (אני מהלך בעזרת קביים עקב בעיות ברגליי).
בחרנו לצאת להפלגה זו גם בגלל התאריך אשר התאים לנו וגם המחיר אשר קסם לנו.
המחיר נראה טוב בהתחשב בעובדה שבחוברת מטעם חברת "מנו ספנות" בעמוד 25 מצויין כי ההפלגה הינה על בסיס פנסיון מלא, כלומר לא צריך לשלם על מזון או שתייה נוספים במשך ההפלגה.
כמו כן מוזכר בכל עמוד בחוברת כי יש ארבע ארוחות ביום והכל כלול, אך לא מוזכרת כלל העובדה שהמשקאות בארוחה (לא כולל מים) הינם בתשלום מלא במהלך ההפלגה.
כן המחיר כלל בידור ומופעים, מיסי נמל, דמי טיפול, הוצאות מינהלת, היטל ביטחון ועוד.
הטיפים שהתבקשנו להשאיר למגוון אנשי הצוות יצר את התחושה (ולא רק אצלנו, גם בקרב נוסעים נוספים) שהם משתכרים מהטיפים של הנוסעים ולא משכר .

לדעתי יש מקום להקל על נכים בהגעה לספינה וממנה ולחסוך מהם את ההליכה הארוכה בנמל עד לספינה עצמה או בחזרה ממנה וגם בארוחה להקצות מספר שולחנות לנכים בצד כדי שלא יסבלו מהצפיפות והדחיפות בחדר האוכל.

מאידך אני חייב לציין כי אכן צוות הבידור היה לכבוד
מקצועי ומהנה ביותר, החדרים אכן טופלו כראוי ואף מס' פעמים ביום בצורה מאוד יפה ואסתטית.
האוכל היה מצויין (זה היה טיול למיטיבי לסת – כל היום אוכלים ובסוף היום, בחצות - כדי לנצל את התשלום על ההפלגה הנוסעים רצו לאוכל כאילו לא אכלו שבוע.....).

דבר נוסף שאני מבקש להעיר הנו בקשר לקזינו. עליתי בכיף לקזינו לנסות מעט את מזלי ולהפתעתי היה לי קשה מאוד לנשום היות ובקזינו עישנו ללא הרף כמו קטרים ,על אף העובדה שבעמוד 25 בחוברת החברה מצויין בפירוש ש"על פי חוקי מדינת ישראל ולשם רווחת כלל ציבור הנוסעים אוכפת חברת "מנו ספנות" את החוק המונע עישון במקומות ציבוריים בקפידה כולל חדרים פרטיים ושטחי ציבור למעט הסיפונים הפתוחים".
כאשר פניתי לאחראי על הקזינו בתואנה שהעישון מפריע, התשובה היתה כי יש אישור מההנהלה לעשן וכי הוא אינו יכול לעשות כלום. לדעתי אפשר להפנות את המעשנים להפסקת עישון בסיפון הפתוח הסמוך לקזינו ולשמור על אויר נקי בתוכו, לרווחת כל הנוסעים המבקשים להיות בו.

דבר נוסף שהעיב על ההנאה המושלמת הינה העובדה שהגענו באיחור לרודוס ולא היה לנו הרבה זמן להינות ממנה, וכמו כן האיסור להכניס משקאות שנקנו במקום ,מים לשתיה או בקבוקי משקה ארוזים וסגורים שנקנו כמתנות.



אבקש לציין אירוע מאוד לא נעים שחוויתי בערב האחרון להפלגתי.
הגענו לארוחת הערב (שולחן 42 ) והכיסא שעליו התיישבתי התפרק. אני נפלתי, נחבלתי בגבי התחתון בצד ימין ובידי הימנית כאשר ניסיתי להישען על השולחן ולהימנע מנפילה קשה יותר.
אני סובל מרגישות גבוהה לכאבים ולכן החבלות השפיעו עלי קשה עד כדי כך שהייתי חייב לחזור לחדרי ולשכב, וכך נשארתי כבר עד למחרת, סובל מכאבים. עדים לאירוע היו כל מי שישב לידנו ,ושני המלצרים אשר עזרו לי לקום והחליפו את הכיסא.

נשאלתי אם אני רוצה לראות רופא ועניתי שאין טעם , מאחר ואני מכיר את בעיותיי, אך אני מבקש מכתב שיתעד את המקרה. כשהייתי בחדרי קיבלתי טלפון מהקבלה לבוא ולדבר עם המנהל. כשעניתי שאיני יכול לקום מהמיטה ולהגיע לשם מאחר וסבלתי כאבים חזקים בגב התחתון ובידי הימנית נעניתי שהוא יבוא לדבר איתי. אף אחד לא בא.

בקבלה אמרו לי שיכינו לי מכתב המתעד את האירוע והוא יישלח אלי לחדר.
למחרת בבוקר, לאחר שלא התקבל שום מכתב, פניתי שוב לקבלה ולאחר שהמתנתי שמנהל המלון יבוא (כך הבנתי מפקידת הקבלה) לדבר איתי ,הגיעה מישהי מצוות ההנהלה ואמרה לי שלא מוכנים לתת לי שום מסמך לגבי אירוע הנפילה מאחר ורופא לא בדק אותי. אציין כי כשהוצע לי להיבדק על ידי רופא לא נאמר לי כלל שהדבר הכרחי לקבלת תיעוד המקרה. אם הייתי יודע זאת הייתי מבקש להיבדק בכל מקרה. הרושם שקיבלתי היה שאין שום בעייה ואין לי מה לדאוג.

האם לחברת "מנו ספנות" יש מה להסתיר? האם לא מוכנים שיבדקו את הכסאות (אולי יש בלאי...)?
האם זהו יחס לנוסע ששילם מיטב כספו ומבקש להינות בחופשה?

אשמח אם הנושאים שהעליתי ייבדקו עבורי כי חלקם הינו הטעיה או פגיעה בציבור, ונושא הנפילה שלי- מדוע איני יכול לקבל אישור על התפרקות הכיסא והנפילה שלי – האם פוחדים ממשהו?







בברכה ותודה מראש

פאול ברקוביץ
נייד 052-2703232
[email protected]

וגם עלבון סוג הנזק :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה