פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר מלא של תשלום בגין נופש שלא מומש בחברת מנו ספנות נושא התלונה:
דוד מרסלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
פל ים 2-חלונות הסיטי כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הנדון: בקשה להחזר מלא של תשלום בגין נופש שלא מומש בחברת מנו ספנות


נסיבות המקרה:
1. בתאריך 25.5.2010 רכשתי באמצעות האינטרנט הפלגה זוגית מחברת מנו ספנות לשבוע באיי יוון כשיעד נקבע ההפלגה היה 6.6.2010. קבלה מס' 3172242 מיום 25.5.2010, על סך 4581.5 ₪ (1190$ דאז) נשלחה אלי באינטרנט והיא מצ"ב.
2. לצערי הרב, ביום 27.5.2010 – יומיים בלבד לאחר רכישת ההפלגה אבי נפטר. מיד באותו יום הודעתי טלפונית למנו ספנות כי בשל האבל נבצר ממני לממש את ההפלגה ומשכך עלי לבטלה.
3. ביום 29.5.2010 חזרתי והודעתי למנו ספנות על ביטול העסקה גם בדוא"ל.
4. כבר בשיחתי הטלפונית הראשונה עם מנו ספנות ענה לי סוכן מכירות בשם ולרי – לדבריו, דמי ביטול הינם 65$ לאדם. ולרי גם הציג בפני שתי חלופות: החלופה הראשונה הינה לקבל חזרה לידי 50% מסך התשלום ואילו החלופה השניה היתה יציאה להפלגה נוספת על בסיס מקום פנוי.
5. למען הגילוי הנאות אציין כי החלופה הראשונה הוצגה בפני בפרטי העסקה (ביטול 1-3 לפני ההפלגה – כפי שקרה בענייני), אולם בנסיבות הביטול המצערות, ובהתחשב בעובדה כי הודעתי באופן מיידי על ביטול העסקה, סברתי, ואני עדיין סבורה, כי חלופה זו פוגעת בי מעבר לנזק הנגרם לחברה. מכל מקום באותה שיחה בחרתי בחלופה השניה קרי יציאה להפלגה ע"ב מקום פנוי. מובן כי דרשתי התראה מראש על הפלגה שכזו שהרי בהיותי ובהיות בעלי שכירים אין ביכולתנו ל"זנק" להפלגה בהתראה של יום (אין מעביד שיסכים לתת לעובד שלו אפשרות לצאת לחופש מהיום למחר לשבוע ימים( דבר כשזה יכול לעלות לי על פיטורים ממקום העבודה שלי ושל בעלי(. שעל כן ביקשתי כי תינתן לי התראה של כשבועיים טרם ההפלגה. נעניתי כי אפשרות כזו תיתכן רק לאחר תום העונה החמה ולאחר ירידת הביקוש.
6. ביום 15.8.2010 התקשרתי שוב למנו ספנות – הפעם דיברתי עם מנהל בשם גל ושאלתיו האם ניתן יהיה לממש ולצאת להפלגה הקרובה בתאריך 20.8.2010. התשובה היתה שלילית.
7. תחושתי עקב התגובות (או יותר נכון היעדר התגובות) כלפי היתה קשה. מצד אחד כספי כבר מונח בחשבון הבנק של מנו ספנות (וצובר ריבית לטובתה), ומצד שני כאשר אני מנסה לקבל את השירות עבורו שילמתי אני נענית בשלילה ללא כל שמץ של הפגנת רצון טוב. עקב תחושתי זו - השפלה של ממש מתשובות החברה - התקשרתי שוב ביום ביום 18.8.2010 וביקשתי מולרי במידה ויהיה מקום פנוי בהפלגה להתקשר ולהודיע לי . כמה אפשר להיות בעמדה של מתחננת??
8. ביום שישי 8.10.2010 בשעה 13:00 קיבלתי טלפון ממזכירה של מנו ספנות (אלכסנדרה) כי ישנה אפשרות להפליג ביום ראשון הקרוב ל 4 לילות. בשעה מאחר זו של יום שישי בצהריים לא אני ולא בעלי יכולנו לבקש חופש של שבוע מן העבודה.
9. ביום 12.10.2010 שוב התקשרה המזכירה אלכסנדרה והציעה לי לצאת להפלגה הקרובה ביום 14.10.2010 ביום חמישי. שמחתי והגבתי בתשובה חיובית אך לא סופית. מיד פנינו, בעלי ואני, וביקשנו חופש מהמעביד ואף קיבלנו. לאחר מכן התקשרתי לאלכסנדרה והודעתי כי בכוונתי לצאת להפלגה אך למען היות בטוחה שאלתי לדעת מהם פרטי העסקה - שהרי ידעתי כי יש לי בחשבון מנו ספנות כ-1100 $ והפלגה של 3 לילות צריכה לעלות בין 500$- 600$ לזוג בחדרים יחסית טובים. לכן שאלתי האם ניתן לצרף זוג חברים ביתרה הכסף (או אולי לצאת תמורתו להפלגה נוספת). התשובה מאלכסנדרה היתה "אבדוק ואתן לך תשובה".
10. התשובה הגיעה רק למחרת בשעה 16:00 (פחות מ-24 שעות לפני ההפלגה). הודיעו לי כי אני יכולה להפליג ולקבל סוויטה אך אני צריכה להוסיף כמעט $100.
11. שאלתי הראשונה היתה "אבל מדוע סויטה?". אני אדם צנוע ולכן ביקשתי חדר יותר זול .
12. למרות שנאמר לי במפורש כי אכן ישנם חדרים פנויים יותר זולים בהפלגה נעניתי בשלילה. בנסיבות אלו, עלות כה גבוהה - 1200 $ - בעבור 3 לילות, נראתה לי לא הוגנת ובבחינת ניצול מוחלט של הלקוח. כמובן שלכך הצטרפה התחושה כי לאורך כל הדרך מנו ספנות לא ממש רוצים לאפשר לי לצאת להפלגה תמורת הסכום ששילמתי אלא מבקשים "לנפנף" אותי (ובוזמנית לאחוז היטב בכספי) .
13. ברצוני לציין שפניתי למנו ספנות פעמים רבות באמצעות הדוא"ל ועד היום טרם קיבלתי ולו התייחסות אחת בכתב - דוגמאות לפניותי בדוא"ל מיום 18.8 ומיום 17.8 מצ"ב והן מעידות על תחושותיי. מנו ספנות בחרו לקיים את כל התקשורת בינינו בטלפונים משפילים כאילו עושים לי (לקוח שכבר שילם!!) טובה. בכל פעם הועברתי בין המזכירות (מאיה + לילה + אלכסנדרה ) ולא התגלה שמץ של רצון לדבר איתי.
14. בנסיבות אלו לא נותר לי אלא לפנות ולבקש את כל כספי חזרה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
חזר כספי מלא פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה