פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון : טיפול לא הוגן כלפי משפחה ששילמה עבור הפלגה ממיטב כספה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

באפריל 2011 שילמנו עבור הפלגה של חמישה ימים ליוון סכום העומד על 4,069 דולר, הרישום וההחתמה של המדיניות והטפסים לא התבצעה על ידינו. אנחנו רק שילמנו עבור החדר בספינה.
לצערי הרב, ערב ההפלגה בן זוגי נעצר במשטרה עקב חוסר הבנה של השוטרים בזהותו. לאחר שהמצב התבהר שוחרר בין זוגי ואנו נאלצנו לבטל את ההפלגה.
נאמר והובטח לנו כי נקבל הפלגה בכל מועד שנבקש בתנאי שנודיע שבוע קודם, וכך עשינו יצרנו קשר עם אלכסנדרה זרובניק, הידועה גם בשם שסה זרובניק לקראת חג שבועות, אך נענינו בשלילה וסירוב ללא כל התייחסות הוגנת מצדכם.
החלטנו לנסות שוב ולפנות גם עתה לקראת חג ראש השנה, אך בשירות הלקוחות זורקים אותנו לכל הכיוונים- ללא שירות ומענה הולם.
אנחנו משפחה ממוצעת אשר חסכה ממיטב כספה עבור הטיול המשפחתי (4 נפשות) אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה התייחסות מצדכם וטיפול הוגן בבקשה.
לא ייתכן כי שילמנו סכום הקרוב ל- 10,000 שקלים ולא נקבל בתמורה דבר !
את התשלום אתם לקחת מאתנו באמצעות הטלפון ללא חתימות וללא הסברים - התשלום התבצע במידי, ברגע שהתשלום ירד הסרתם את אחריותכם !

טרם פניתי לערכאות אני מבקשת לקבל טיפול הוגן ומסור- עשו עמנו צדק בנושא.



בברכה,

אורית ומשה טאטי
תורי זהב 62 ראש העין
כספי סוג הנזק :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה