פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומביש של נציג החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מענה טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיסי שייט לי לבעלי ולבני הפעוט לאחר רכישת הכרטיסים הבנתי שלתינוק בן חצי שנה אני צריכה פספורט,הגעתי לשירות של משרד הפנים בנתבג ושם נאמר לי שאם אני מגיעה עם הכרטיסים ינפיקו לי פספורט במקום.
דיברתי עם נציג בשם ברק והסברתי לו את המקרה הוא טען שהוא לא יכול לשלוח לי שום כרטיסים כיוון שאין לו דרכון.
ביקשתי למצוא לי פיתרון שהרי אני מאוד לחוצה ולא אצא לשייט בלי בני היחס שלו היה מביש ומשפיל הוא צעק עלי בטלפון ואמר לי שאני חוצפנית ולאחר הרצאה שלמה של אין צריך להתנהג ניתק לי את הטלפון בפנים.
לאחר שעתיים שלא קיבלתי באי מייל כרטיסים התקשרתי שוב לחברה ענה לי נציג נחמד ומנומס בשם כפיר פרידמן ומצא לי פיתרון ואף שלח לי את הכרטיסים מייד באי מייל . יחס כזה משפיל לא נתקלתי בחיי גם אם נהנה בנופש לעולם לא נחזור לנפוש עם החברה הזו!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות של נציג החברה פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה