פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהפלגת נופש לרודוס באניית מנו ננעלתי בשרותים למשך שעתיים.b נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת ההפלגה לכיוון רודוס ננעלתי בשירותים למשך שעתיים (9-11). פניתי לפקידת הקבלה והיא ענתה לי: מה את רוצה שאעשה, שאשלח טכנאי?. הייתי במצב נפשי לא טוב לאחר שדפקתי ללא הרף על דלת התא ואיש לא נענה. כאשר באה אחת הדיילות הסתבר כי בכל שורת התאים המנעולים מקולקלים מזה זמן רב. פניתי למנהל המלון ואמרתי לו כי אני רוצה פיצוי אך הוא הציע חלופות מגוחכות. לאחר ששלחתי לחברה מכתב עם תיאור המקרה, הם לא טרחו לענות לי. על כן אני תובעת את החברה בבית משפט לתביעות קטנות (התביעה עדיין לא התבררה).

חשוב לציין כי בתשובת החברה לבית המשפט הציגו אותי כשקרנית, אם כי הודו לי אכן הפלגתי בהפלגה אותה ציינתי.

אני כותבת לכם זאת על מנת ליידע אתכם במקרה של תלונות דומות נוספות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה