פרטי התלונה

תלונות מנו ספנות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נכה ברגליים קשה לו מאוד ללכת מהביקרת בנמל עד האוניה. נושא התלונה:
מוסרי מנחם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח" פל-ים חיפה כתובת:
רח " פל- ים חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב.26.0812 הגענו לנמל חיפה כדי להפליג עם האוניה של חברת מנו ספנות
בשם גולדן איריס, כשהיגענו לאזור ביקורת הדרכונים בקשתי מהפקידה שבמודיעין
לעזור לאישתי בכיסה גלגלים, מיד לקחה את אישתי ואנ י יחד ועקפנו את טור של ביקורת הדרקונים עד היצאה מהשטח של הביקורת, משם עד לאוניה זה היה סיות עד שהגענו לאוניה אשתי קמעת והתעלפה , ולא היה עם מי לדבר.
בחזרה באוניה בקשתי מהדיילת שתארגן לי עבור אישתי כיסה גלגלים סדרה
כיסה עם מלווה שהכענו עד לאוטובוס , וכשירדנו מהאוטובוס היינו צריכים ללכת גם עוד כמה קילומטרים עד שהגענו לביקורת הדרכונים ברגל זה היה עוד סיות מחד
ש , בקשתי מחברת מנו ספנות לסדר איזה רכב לנכים כדי להגיע עד האוניה ובחזרה אפילו על חשבון הנוסע, עוד לא קיבלתי תשובה.
אבקש ממכם לפנות גם אתם לחברת מנו ספנות אולאי זה יעזור לאישתי וגם לאחרים.
מכבוד רב
מנחם מוסרי
נ.ב.הטיול היה מאוד מהנה באוניה גם הצבת של האוניה אירגן יום הולדת לאישתי יפה מאוד , וגם הנקיון באוניה היה מצויין כול הזמן הצבת של הנקיון עבד.
לא. סוג הנזק :
רכב לנכים בבקשה תודה פתרון נדרש :

מנו ספנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה