|
|
|
|
|
|
המשך תלונה בנושא אספקת מוצר תנור עם דליפת גז |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מספר: 105190
חזרה אלי נציגה מח.י אלקטרודן עם התשובה הבאה:
"בקשר לפיצוי אני יכולה לתת לך 3 חודשי אחריות נוספים" לא ידעתי אם לבכות או לצחוק , אמרתי לה על סכנת חיים זה מה שאת נותנת לי? לאחר שהיא שאלה אותי על איזה פיצוי התכוונת (לא ידעתי שאני עובד אצלה) אמרתי לה שתחשוב טוב על פיצוי בדמות מוצר (כי יש לה מזל שלא דרשתי פיצוי כספי) ,וכמה מפתיע היא אמרה שיש לה 2 מוצרים להציע לי
- רמקולים QUE וטלפון סקייפ אמרתי לה שאני אחשוב על זה ואחזור אלייה.
וחשבתי על זה ואני לא מסכים לפיצוי הקטן הזה- גם בגלל החוצפה של אותה בחורה שמלכתחילה התחילה איתי בפיצוי מעליב , וגם בגלל שאני חושב שהמוצרים שנתנו לי זולים מידי לעומת הנזק שנגרם לי (ומיותר לציין שאני עדיין בלי יכולת לבשל ולאפות בתנור).
יש לציין שהנושא השני של התלונה (טכנאי רק ביום חמישי) היא אפילו לא התייחסה...
לכן אני דורש פיצוי הולם , כי כנראה רוצים שאפנה לגורמים יותר חריפים
|
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|