פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בנושא קבלת תנור לא תקין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
התלונה שלי הינה ל3 גורמים:
- ביג סנסור- החנות שקניתי ממנה את המוצר
-שקם אלקטריק- הרשת שכוללת בתוכה את חנויות ביג סנסור
- אלקטרודן ח.י - החברה שסיפקה לי את המוצר ואת הטכנאי
לפני כ 3 שבועות קניתי תנור בחנות ביג סנסור מדגם בלרס משולב, BLV568W, מספר הזמנה 125669557 .
לאחר הקנייה , פניתי לחברת אלקטרודן סחר מקבוצת ח.י שסיפקה לי את המוצר ואת הטכנאי.
הטכנאי שהגיע פתח את התנור , חיבר ומבחינתו התנור היה תקין להפעלה.
השימוש בתנור היה רק לאחר יומיים כיוון שהיינו בעיצומו של המעבר דירה שלנו, אך הרחנו ריח של גז שבמשך הימים רק התחזק והחריף.
לתומי חשבתי שמדובר בתנור חדש ולכם לוקח לו כמה ימים אך הריח התחזק וסגרנו מיידית את הברז.
לאחר שהזמנתי טכנאי לבדיקת התקלה, הוא היה בהלם ואמר שיש דליפה חמורה מהתנור והתנור אינו תקין לשימוש וחייבים להחליפו.
יש לציין שנעשה שימוש בתנור ובכיריים- דבר אשר היווה סכנה לחיי ולחיי משפחתי, יש לציין שישנו תינוק בן שנה בבית מה שמחמיר עוד יותר את הסכנה.
דבר נוסף: לאחר שסיפקו לי תנור חדש- ברוב חוצפתם חברת ח.י טענה שיש לה טכנאי רק בעוד 6 ימים מהיום (8/10) ולאחר שצעקתי קצת "התחשבו בי" ואמרו שישלחו לי טכנאי ביום חמישי.
אני דורש פיצוי הולם לנושא זה כיוון שהמוצר שסיפקו לי היווה סכנה לחיי, ולפני שאני פונה לגורמים משפטיים אני דורש לקבל תשובות ופיצוי!!

בהמשך לתלונה מספר: 105190
חזרה אלי נציגה מח.י אלקטרודן עם התשובה הבאה:
"בקשר לפיצוי אני יכולה לתת לך 3 חודשי אחריות נוספים" לא ידעתי אם לבכות או לצחוק , אמרתי לה על סכנת חיים זה מה שאת נותנת לי? לאחר שהיא שאלה אותי על איזה פיצוי התכוונת (לא ידעתי שאני עובד אצלה) אמרתי לה שתחשוב טוב על פיצוי בדמות מוצר (כי יש לה מזל שלא דרשתי פיצוי כספי) ,וכמה מפתיע היא אמרה שיש לה 2 מוצרים להציע לי
- רמקולים QUE וטלפון סקייפ אמרתי לה שאני אחשוב על זה ואחזור אלייה.
וחשבתי על זה ואני לא מסכים לפיצוי הקטן הזה- גם בגלל החוצפה של אותה בחורה שמלכתחילה התחילה איתי בפיצוי מעליב , וגם בגלל שאני חושב שהמוצרים שנתנו לי זולים מידי לעומת הנזק שנגרם לי (ומיותר לציין שאני עדיין בלי יכולת לבשל ולאפות בתנור).
יש לציין שהנושא השני של התלונה (טכנאי רק ביום חמישי) היא אפילו לא התייחסה...
לכן אני דורש פיצוי הולם , כי כנראה רוצים שאפנה לגורמים יותר חריפים

בהמשך לתלונה:
לאחר שדיברו איתי מהנהלת השרות, קיבלתי פיצוי של שנה אחריות חינם.
יש לזכור כמובן שאת הפיצוי הזה הוצאתי בשן ועין מהחברה, מה שמוכיח כשרוצים ומתעקשים גם מקבלים את מה שמגיע.
אולם...לצערי הסיפור נמשך:
הטכנאי שהגיע להתקין את התנור לא בדק לעומק את התנור ורק ווידא שאין דליפה של גז.
אני ואשתי הפעלנו ביום שישי את התנור והגז ולצערנו גילינו ששוב יש תקלה- נדף ריח חזק של
גומי שרוף. אמנם הגז היה תקין , אבל התנור עצמו(שלא!נבדק ע"י הטכנאי ) לא עבד ואף גרם
לריח חריף בכל הבית(להזכירכם שיש לי תינוק בבית!!).
ביום ראשון התקשרו אליי מהחברה(בנושא של החזרת כסף של ביטוח שביטלתי, אבל זה לא קשור לתלונה) ודיברתי עם הבחור גם לגבי התקלה, התשובה שלו ממש זיעזעה אותי:
הוא טען שצריך להפעיל את התנור למשך שעה, הריח אמור להיעלם ולאחר מכן לנקות אותו...
לא ידעתי האם לצחוק או לבכות, אמרתי לו שאני בשום אופן לא מוכן להפעיל את התנור עם ריח כזה,
ואני מבקש שהטכנאי יבדוק את התנור.
הטכנאי הגיע היום (14/10) בבוקר , חמתי(שהגיעה במיוחד לבית) הייתה עם הבן שלי , הטכנאי היה
ממש חוצפן, הוא פתח את התנור למשך 2 דקות בלבד , אמר שהכל בסדר והלך...חמתי שהייתה המומה ביקשה ממנו להישאר כי צריך עוד כמה דקות עד שיהיה ריח. הוא לא הסכים איתה ואמר לה (ושימו לב לציטוט) שאם יש ריח הוא צריך להיעלם לאחר כמה דקות.
אני שמעתי את זה, ואז התקשרתי ודרשתי שהטכנאי יחזור מיידית לבית כי יש ריח של צינור שרוף.
יש לציין שהייתי בפתח תקווה באותו זמן באמצע פגישה(נגיע לזה יותר מאוחר).
הנציגה אמרה שהיא מתקשרת למנהל של הטכנאים וכבר חוזרת אליי...כמובן שהיא לא חזרה , אלא אני חזרתי והטכנאי דרש נדליק את התנור במשך 50 דקות!!! כי הוא רוצה להריח, זאת ממש חוצפה לבקש ממתי שתדליק את התנור למשך 50 תנור על ריח של צינור שרוף, ועוד יש תינוק קטן בבית.
עזבתי את הכל ונסעתי לאשדוד באמצע יום עבודה על מנת שאני אפגש עם הטכנאי . התקשרתי למרכז שרות , אמרתי להם שאני אגיע ושהטכנאי יתקשר בדרך על מנת שאדליק את התנור.
לאחר שהטכנאי הגיע והתנור כמה היה מופעל במשך כמה דקות, הוא באמת הריח ושימו לב לציטוט..."זה באמת לא צריך להיות ככה"...אבל לפני כמה שעות אמרת שהוא תקין לא?
הטכנאי אמר שכבר יתקשרו אליי עם תשובה....כמובן ששוב!!! לא התקשרו אלא אני התקשרתי...הצגתי את הטענות...ואז הבחורה מהשרות אמרה לי "בימים הקרובים יחזרו אלייך עם תאום להובלה של תנור חדש...." בימים הקרובים אמרתי לה?? אתם לא חושבים שאתם חוצפנים
אני כבר שבועיים בלי תנור נורמלי...ביקשתי לדבר עם מנהל השרות , והיא אמרה לי שתוך 24 שעות יחזור אליי, ושהיא תנסה לזרז את הבקשה שלי לתנור חדש, וגם שאם יש לי בעיה היא יכולה לבטל לי עסקה....
אני כבר משתגע כי בסך הכל קניתי תנור שלגבי האמינות של המוצר עצמו אני כבר לא יודע מה לחשוב, אני דורש עוד פיצוי והפעם באמת גדול..וגם שיביאו לי תנור אחר מדגם אחד באותו מחיר!!!
כספי- בזבוז יום עבודה סוג הנזק :
פיצוי נוסף+ דרישה לקבלת דגם אחר של תנור פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה