פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין מכירת מוצר שאינו עומד בדרישות הלקוח- שקם אלקטריק נס ציונה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לום רב,
ב-26 לינואר 2014 רכשתי עבור ביתי החדש תנור BUILT IN בסך 1200 ש"ח, וכיריים של MULLER בסך 500 ש"ח, בשקם אלקטריק נס ציונה.
כאשר הצגתי למוכר (ליאון) את הצורך, הצגתי בפניו את המידות המדויקות הנדרשות.
הוא הבהיר לי כי המידות הן סטנדרט ולא העיף בהן מבט. למרות שהפצרתי בפניו פעמיים נוספות שיבחן את המידות אשר רשמתי, הוא התעקש שמדובר בסטנדרט.
מאחר והוא המומחה והוא התעקש, ומדובר ברשת גדולה בעלת מומחיות, מקצועיות ותדמית חיובית סמכתי עליו.
המוצרים הגיעו כמבוקש לאחר כשבוע.
במהלך השיפוצים בדירה הנחנו את התנור והכיריים במקום המיועד במטבח וגיליתי כי הכיריים אינם מקובעים ויציבים על השיש.
פנתי כפי שהסבירו לי מראש שקם אלקטריק לחברת תמוז כדי שיחברו את הכיריים לגז ויקבעו את הכיריים. המתקין מחברת תמוז הגיע כעבור שלושה ימים נוספים וחיבר את הכיריים לגז, אך לא קיבע אותם.
מבירור נוסף שערכתי מול חברת תמוז, הובהר לי כי הכיריים אינם בגובה/עומק הנכון.
פניתי לשקם אלקטריק נס ציונה בטלפון, ודיברתי עם ליאון בתאריך 10 לפברואר 2014. הוא אמר שיחליפו לי את הכיריים, למרות שאין כבר את הקופסא. הוא הסביר שיברר מול המנהל מה לעשות ויחזור אלי.
מאז לא שמעתי יותר משקם אלקטריק.
אני מופתעת שדווקא חברה כמו שקם אלקטריק, אשר פניתי אליהם במיוחד כי סמכתי עליהם, אינה מספקת כלל מענה למצוקה שהיא בעצמה יצרה!
ברצוני לציין כי את המוצרים רכשתי עבור דירה בשכירות, כפי שציינתי בפני המוכר מראש ובדיעבד, ועלי לספק מענה לדיירים שלי - אך הגעתי למבוי סתום.


מורן

מספר הזמנה 125867977
כספי סוג הנזק :
אני דורשת שיחליפו לי את הכיריים בהתאם לגודל שביקשתי לרכוש. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה