|
|
|
|
|
|
אי עמידה במחויביות |
נושא התלונה: |
שנייבס יעקב |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב27/3 רכשתי מכונת כביסה ב?ניף תל חנן שבמפורש נאמר שהיא במלאי . מה20 באפריל אני התקשרתי כל יום לחנות מ זה עבר לספר פעמים כל פעם התשובה היא אנחנו בודקים אנחנו נחזור אליך, בשבוע האחרון זה הפך ל5 שיחות ביום של שיחה מקבל תשובה אחרת , ב29/4 לאחר שאני רודף אחרי החנות נאמר לי שזהו היום ב30 לחודש אחרי 3 תגיע המכונת כביסה . התקשרתי ב17:00 כי כמובן היא לא הגיע נאמר במופרש 20:00 הוא אצלך . התקשרתי ב20:00 נאמר שהוא בדרך כבר לקח את המכונה . התקשרתי ב20:30 פתאום נאמר לי שלא הובטח שעה מדוייקת , אבל הוא בודק וחוזר אליי . התקשרתי ב21:00 נאמר לי במפורש שהוא כבר אצלי בדרך אליי. ב21:30 התקשרתי הבחור בחנות שואל אותי מה הוא לא הגיע . אז ביטלתי את העסקה ודרשתי החזר מיידי של הכסף ששולם עוד לפני חודש . נראה תוך כמה זמן יזכו . תגובת הנציג בחנות היא . " א אוקיי אז נטפל בביטול מחר" . !
|
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|