|
|
|
|
|
|
התקנת מזגן |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
בילו סנטר קרית עקרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מזגן בתאריך 6.8.15 והובטח לנו כי המתקין יגיע תוך 5 ימי עסקים . עד היום איש לא יצר קשר וכשפנינו לסניף , הפנו אותנו למתקין שמסר כי לא קיימת בידיו הזמנה להתקנה על שמינו. עד לרגע זה איש לא יצר קשר ואין אפשרות להשיג את הסניף בטלפון. לא נראה לי "בטוח שקנית טוב" אם בימים כאלו מרשים לעצמם להעניק שירות לקוי שכזה . לתגובתכם אודה
|
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
סולי |
שם ותפקיד: |
נשמח לקבל מס' הזמנה על מנת לאתר את חשבונית הרכישה אצלנו במערכת |
תגובה: |
ממתינים לפרטים מזהים כמו מס' הזמנה ת.ז |
פתרון: |
|
|
|