פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת/תיקון נגן MP3 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות שקם אלקטריק כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתי הגדולה קנתה נגן MP3 מדגם קינג מקס 512SB4000 בתאריך: 2.2.06 עם אחריות לבתי הקטנה לכבוד יום הולדתה. לנגן MP3 יש בעיה: אין תצוגה ובעיה באוזניות. ניגשתי למוכר בשקם אלקטריק ברחובות בשעה 10:30 עם בתי הגדולה וביקשתי ממנו לפתור לי את הבעיה. התשובה הייתה: "לא קנית אצלנו, אז תסע למעבדה". נדהמתי ואמרתי לו ששקם אלקטריק זה אותה רשת ושהוא ישלח את זה לתיקון. והוא אמר לי: "אם אני אשלח זה יגיע תוך שלושה חודשים". אמרתי לו שאני לא מוכן לחכות שלושה חודשים וביקשתי שיחליף את המכשיר. התשובה הייתה לא. ואז ביקשתי שיקרא למנהל. פתאום ניגש אלי בחור והציג את עצמו כמנהל. הסברתי לו מה הבעיה והוא אמר כמו המוכר הראשון שלא קניתי אצלהם ושאני אסע למעבדה. אמרתי לו שאני לא מוכן לנסוע למעבדה כי היא נמצאת באיזור של איזהשהו קיבוץ באיזור הרצליה. ביקשתי ממנו להחליף את המכשיר. התשובה הייתה שאין לו את המכשיר מדגם הזה. ביקשתי ממנו שיחליף לי לדגם אחר ואני מוכן להוסיף כסף אם צריך. התשובה הייתה לא. אז ביקשתי ממנו להביא לי את הפרטים. אותו אדם הסתובב אלי עם הגב וניגש ללקוחות אחרים.המתנתי בסבלנות עד שיגמור עם הלקוחות. אחר כך הוא ניגש לאיזור הקופות ופנה ללקוח אחר. הזכרתי לו שאני מחכה לפרטים שלו. ואז הוא בחוצפה אמר: "תרשום" אמרתי לו שאני לא ארשום ושהוא ירשום לי את הפרטים ואז הוא סירב. יצאתי מהחנות אחרי 45 דק' עם הרגשה מושפל ועצבני על יד בתי הגדולה. זה היה יום שישי ותכננתי לעשות הרבה סידורים. אני מבקש לטפל בעניין ולהעניש את המוכרים האלה במהירות. תודה מראש, בובר אלכסנדר.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
תיקון או החלפת נגן MP3, ענישת המוכרים ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוח תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה