פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית מוצר ואי טיפול בלקוח נושא התלונה:
אבני גרמן שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
Anda Amir 50 כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:

היי, בתאריך 17/05/16 הגענו לסניף שקם אלקטריק לרכוש מכונת נספרסו מדגם "UMILK", הגענו לחנות כשידענו כבר מה אנו רוצים, נתנו לנו אחלה שירות ונתנו את המוצר בצבע שחור.
לאחר כ-3 ימים כשחזרנו מחופשה פתחנו את הכופסא וראינו שמדובר על דגם U ישן ושהוא לא מחובר ביחד עם הנספרסו אלא בנפרד, התקשרתי לשירות לקוחות "נספרו" לוודא אולי יש דרך לחבר וכנראה שזה מפצל, מסתמן שמדובר במכשיר ישן באנדל של נספרסו עם מקציף ולא החדש שמחובר. בנספרסו לא יכלו לעזור יותר מדי אמרו רק שנדבר עם סניף שקם אלקטריק.

יצרתי היום בבוקר קשר עם החנות, נאמר לי שכנראה שזה באמת ישן והם טעו בדגמים, ביקשו שנגיע לסניף באילת להחליף או ושיבדקו האם אפשר להחליף באחד מסניפי בוטיק, אמרתי שאני מעדיף לגשת לסניף בב"ש לקחת, נאמר שבגלל חוק מע"מ/מכס זה לא אפשרי. אפשר רק להחזיר ולא להחליף. ביקשתי ממנו שיזמין עבורי חדש לסניף או שיבדוק האם אפשר לגשת לסניף בוטיק של נספרסו בתל אביב ולקחת משם. בגלל שאני עובד בתל אביב אין לי בעיה לגשת לסניף שלהם.

ופה מתחילה כל הבעיה, איש שירות לא חזר אליי. התקשרתי אחרי שעה שוב נאמר לי שהוא לא בחנות ושהוא יחזור אלי.
התקשרתי שוב ואז ענו לי שהסניף סגור ושהוא בטעות ענה ולא היה צריך לענות אחרי שעה 15 ושאני אדבר ביום ראשון.
אני יוצא ב6 בבוקר מהבית אני לא רוצה להסחב סתם עם המוצר, גם אמרתי את זה מסתבר שלא כזה אכפת להם.
הטעיה במוצר סוג הנזק :
החלפה למוצר חדש ולא ישן שפג תוקפו פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה