|
|
|
|
|
|
מכירה שקרית, אי הסבר על שרות למוצר |
נושא התלונה: |
יום שני 11 יולי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון,צומת סילבר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים קניתי IROBOT בסניף שקם אלקטריק. מכשיר מעולה.
הכל היה בסדר עד שקרה למכשיר הנ"ל תקלה. ניגשתי לסניף יחד עם המכשיר כדי למסור את המכשיר לתיקון. ופתאום נאמר לי שהם לא עוסקים בזה אלה אני אמור להתקשר לשרות של איירובוט ושם יעשו לי תיאום לאיסוף מכשיר מהבית. שמחתי על שרות מצויין והתקשרתי. שם נאמר לי שאיסוף עולה כסף.על כך לא נאמר לי בקניה. הציעו לי גם להביא אותו בעצמי רק שהם לגמרה לא קרובים לאשקלון. שאמרתי שעל כך לא דיברו איתי אמרו לי שזאת בעיה של שקם אלקטריק ולא של איירובוט.
למה לי לסחוב את המכישיר שבאחריות בכל הארץ? עם היו אמרים לי את זה מראש לא הייתי קונה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון של המכשיר מיידי. מסירת מכשיר בסניף שקם שבו קניתי ושהם ימסרו את זה לספק/מעבדה לצורך תיקון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|