פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים, אדישות הנהלה, שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
קניון מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנה מס, 121165975 - ביום 23/7/06 ערכתי סקר שווקים באשר לרכישת מדיח. בחנות הנ"ל כפיר חייט הודיע לי מפורשות שאם אשלם מיידית בשיק ואת היתרה במזומן יהיו מספיק ימים לפרוע את השיק ועל כן, המדיח יסופק עד יום חמישי 27/7/06. תאריך אספקה זה היה תנאי מבחינתי, והדבר הובהר לכפיר חד-משמעית. השיק אכן נפרע ביום ה-24/7/06 מהחשבון שלנו. היום בבוקר אני מרימה טלפון ליוסי מנהל הסניף והנ"ל הודיע לי ביובש ובלי שום התרגשות שהמדיח יגיע רק ביום ראשון... פרט לכך לא היתה לו כל בעיה שהעסקה תבוטל. התנהגות הסניף במלחה מאד מקוממת משום ששום דבר לא השתנה מאז שהובטח מה שהובטח. הרושם שקבלתי הוא שכפיר ויוסי המנהל מפריחים הבטחות בלי כיסוי כדי "לתפוס" את הלקוח אך אינם מגלים את האחריות הדרושה כאשר הם נקראים לעמוד בהבטחותיהם. היחס שהופגן ע"י יוסי וחוסר האכפתיות שלו היו מביישים כל עסק רציני. בקשתי שתודיעו לי מה נעשה בנדון, ועל מנת לתקן את העוול לפעול מיידית לאספקת המדיח לא יאוחר ממחר בבוקר, יום ו, גם אם הדבר מחייב הובלה מיוחדת. אספקה ביום ו, הינה כבר ויתור גדול מבחינתי.
אי אמינות בשרות סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות 31.7 שם ותפקיד:
שמחה לעדכנכם כי הלקוח טופל טרם קבלת התלונה באתר.
המדיח סופק ללקוח ביום שישי כפי שביקש.
תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה