אי עמידה בלוח זמנים, אדישות הנהלה, שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
קניון מלחה ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנה מס, 121165975 - ביום 23/7/06 ערכתי סקר שווקים באשר לרכישת מדיח. בחנות הנ"ל כפיר חייט הודיע לי מפורשות שאם אשלם מיידית בשיק ואת היתרה במזומן יהיו מספיק ימים לפרוע את השיק ועל כן, המדיח יסופק עד יום חמישי 27/7/06. תאריך אספקה זה היה תנאי מבחינתי, והדבר הובהר לכפיר חד-משמעית. השיק אכן נפרע ביום ה-24/7/06 מהחשבון שלנו. היום בבוקר אני מרימה טלפון ליוסי מנהל הסניף והנ"ל הודיע לי ביובש ובלי שום התרגשות שהמדיח יגיע רק ביום ראשון... פרט לכך לא היתה לו כל בעיה שהעסקה תבוטל. התנהגות הסניף במלחה מאד מקוממת משום ששום דבר לא השתנה מאז שהובטח מה שהובטח. הרושם שקבלתי הוא שכפיר ויוסי המנהל מפריחים הבטחות בלי כיסוי כדי "לתפוס" את הלקוח אך אינם מגלים את האחריות הדרושה כאשר הם נקראים לעמוד בהבטחותיהם. היחס שהופגן ע"י יוסי וחוסר האכפתיות שלו היו מביישים כל עסק רציני. בקשתי שתודיעו לי מה נעשה בנדון, ועל מנת לתקן את העוול לפעול מיידית לאספקת המדיח לא יאוחר ממחר בבוקר, יום ו, גם אם הדבר מחייב הובלה מיוחדת. אספקה ביום ו, הינה כבר ויתור גדול מבחינתי.
|
אי אמינות בשרות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|